  • 1. Data: 2007-04-10 08:38:11
    Temat: Czy mam szanse na kredyt
    Od: "Maciek" <p...@i...pl>

    Witam.Chce wziac kredyt na zakup dzialki budowlanej o wartosci okolo
    150tys zl. Nie mam jednak stalej pracy w Polsce. Pracuje za granica
    przez posredniaka pracy. Moja zona pracuje Polsce jako pielegniarka i
    zarabia okolo 1200 brutto. Mamy mieszkanie wlasnosciowe o wartosci
    okolo 300 tys zl. czy jakis bank udzieli nam kredytu pod zastaw tego
    mieszkania??
    pozdrawiam Maciek

  • 2. Data: 2007-04-10 09:40:44
    Temat: Re: Czy mam szanse na kredyt
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Maciek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > zarabia okolo 1200 brutto. Mamy mieszkanie wlasnosciowe o wartosci
    > okolo 300 tys zl. czy jakis bank udzieli nam kredytu pod zastaw tego

    Kwestią nie jest zastaw, a zdolność kredytowa. Jak pokażesz na papierze
    bankowi, że dasz radę spłacać ustalone raty to pożyczy kasę.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-04-12 13:58:03
    Od: d...@g...com

    On 10 Kwi, 10:38, "Maciek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > zarabia okolo 1200 brutto. Mamy mieszkanie wlasnosciowe o wartosci
    > okolo 300 tys zl. czy jakis bank udzieli nam kredytu pod zastaw tego

    Jesli nie jesteś w stanie udokumentować dochodów
    to proponuję kredyt w BPH Hipotecznym,
    a oswiadczenie o dochodach dają 60% wartości Twojej nieruchomości,
    na przyzwoitych warunkach.

    Pozdr
    DD

  • 4. Data: 2007-04-19 17:20:35
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    I jeszcze warto zapytać o tę pożyczkę hipoteczną w NyKredit i w Nordea.
    JaC