eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ma ktoś terminal z Polcardu? › Re: Czy ma ktoś terminal z Polcardu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!news.master.pl!not-for-mail
    From: "flash" <f...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ma ktoś terminal z Polcardu?
    Date: Tue, 2 Aug 2005 00:14:49 +0200
    Organization: MasterNET
    Lines: 45
    Message-ID: <dcm6hp$3kn$1@ns.master.pl>
    References: <dclq1k$74g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ns.master.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1122934519 20412 81.168.240.5 (1 Aug 2005 22:15:19 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Aug 2005 22:15:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:359599
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dclq1k$74g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam prośbę do osób które mają umowę z Polcardem na akceptację kart.
    > Zdarzyła mi się dziwna sprawa - miesiąc temu kupiłem ubezpieczenie i
    > zapłaciłem za nie kartą. Minął miesiąc, blokada jest a rozliczenia nie ma.
    > Dzwonił do mnie agent ubezpieczeniowy u którego kupiłem to ubezpieczenie.
    I
    > tu jest problem: powiedziałem że ma dzwonić do Polcardu w sprawie tej
    > transakcji, a ten biedak na to "a do kogo mam dzwonić?". Technika go
    > przerosła ;-)
    > Jeżeli ktoś zna procedury Polcardu w takim przypadku że była autoryzacja a
    > merchant nie dostał pieniędzy to proszę o radę co ma zrobić, żeby
    pieniądze
    > dostać. Mnie z kolei zależy żeby towarzystwo ubezpieczeniowe w razie
    szkody
    > nie kwestionowało istnienia ubezpieczenia.
    >
    > pozdrawiam,
    > Bogdan B.

    Witam!



    Co do ubezpieczenia, do dowodem jego zawarcia jest umowa, a więc nic więcej
    nie powinno interesować ubezpieczonego, i wrazie zajścia zdarzenia
    ubezpieczeniowego, bez żadnych problemów można udowodnić zawarcie
    niniejszego stosunku prawnego.

    Co do płatności, to jeżeli masz potwierdzenie z terminala o dokonaniu
    płatności, to znaczy że dokonałeś wszelkich formalności w kwestii wykonania
    swoich obowiązkó wobec ubezpieczyciela, i nic więcej nie powinno Ciebie
    interesować. To powinno być w kwestii firmy ubezpieczeniowej załatwienie tej
    sprawy, i nie powinni nawet zawracać klientowi głowy.



    Pozdrawiam flash83




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1