  • 1. Data: 2002-01-20 17:19:20
    Temat: Czy mBank ?
    Od: k...@i...pl

    Witam,
    Jestem tu nowy, grupę subskrybuję od kilku dni.
    Mam od maja ubiegłego roku rachunek w mBanku.
    Od lat mam rachunek w PKO SA ( w dawnym BDK ).
    Dla zaprzyjaźnionej osoby szukam dobrej oferty e-banku
    i ponownie wygląda to na mBank.
    Na stronie Bankiera mBank jest na bardzo odległej pozycji
    daleko w tyle za PKO SA !!!
    Czy Bankier jest daleki od obiektywizmu czy ja o czymś istotnym
    nie wiem ?
    mk

  • 2. Data: 2002-01-20 18:36:17
    Temat: Re: Czy mBank ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na stronie Bankiera mBank jest na bardzo odległej pozycji
    > daleko w tyle za PKO SA !!!
    > Czy Bankier jest daleki od obiektywizmu czy ja o czymś istotnym
    > nie wiem ?

    Bankier i Expander jest daleki od obiektywizmu. Aczkolwiek bral tez pod
    uwage wszystkie czynniki czyli w Pekao mozesz miec KK, Chargowe, debet,
    kredyty i tak dalej i tak dalej.
    Jednak patrzac li tylko na funkconalnosc samych i-bankow - mBank jest
    lepszy...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-20 20:59:30
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > kredyty i tak dalej i tak dalej.
    > Jednak patrzac li tylko na funkconalnosc samych i-bankow - mBank jest

    Nie tylko Bankier i Expander sa dalekie od obiektywizmu.
    Ty takze. Porownujesz nieporownywalne i orzekasz, ze
    jeden jest lepszy. To sprobuj w nim zaciagnac kredyt.

    JO

  • 4. Data: 2002-01-20 21:38:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie tylko Bankier i Expander sa dalekie od obiektywizmu.
    > Ty takze. Porownujesz nieporownywalne i orzekasz, ze
    > jeden jest lepszy. To sprobuj w nim zaciagnac kredyt.

    Chyba nie doczytales calej mej wypowiedzi. Przeciez WYRAZNIE (sam zobacz)
    pisalem, ze w Pekao _mozesz_ zaciagnac kredyt. masz cala palete kart
    debetowych, chargowych, kredytowych i tak dalej.

    Jednak porownujac funkcjonalnosc (traktujac mBank jako konto dodatkowe) -
    jest lepszy od Pekao.

    Wystarczy porownac oplaty, ktore w mBanku praktycznie nie wystepuja, a ktore
    sa w Pekao SA (np. 60 gr za przelew, 8 zlotych utrzymanie itp).

    Dlatego trzeba patrzec do czego to konto ma sluzyc. Jako podstawowe mBank -
    z pewnoscia jest gorsze od Telepeka24, jednak jako dodatek do juz
    istniejacego zwyklego RORu bez sieci - jest lepszy..

    Ot i to mialem na mysli - majac nadzieje, ze wszyscy beda wiedziec co
    rozumiem pod pojeciem "li tylko na funkcjonalnosc", wymieniajac wczensije
    roznice.

    --

    ------

  • 5. Data: 2002-01-20 22:00:11
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Bankier jest daleki od obiektywizmu czy ja o czymś istotnym
    > nie wiem ?

    zasada (kwas) jest taki, kto zaplaci wiecej ten ma racje !!
    dla takiej samej zasady skok i spolka maja niezle notowania w rzepie

  • 6. Data: 2002-01-20 22:13:00
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ot i to mialem na mysli - majac nadzieje, ze wszyscy beda wiedziec co
    > rozumiem pod pojeciem "li tylko na funkcjonalnosc", wymieniajac wczensije

    Cos sie zaplatales, ta "rozszerzajaca interpretacja" nadal niczego
    nie wyjasnia. Nie da sie porownac obu ofert, bo to zupelnie
    "rozne bajki".

    JO

    PS Co do oplat - wplaty i wyplaty w mBanku sa takze bez oplat !!!!!
    Debety rowniez!!!! Swoja droga oplata za prowadzenie takiego,
    ulomnego rachunku bylaby juz rozbojem na prostej drodze.

  • 7. Data: 2002-01-20 22:22:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > PS Co do oplat - wplaty i wyplaty w mBanku sa takze bez oplat !!!!!

    Dokladnie :)

    > Debety rowniez!!!! Swoja droga oplata za prowadzenie takiego,
    > ulomnego rachunku bylaby juz rozbojem na prostej drodze.

    Tak sobie mysle... dla mnie np. ulomnym kontem jest rachunek bez dostepu
    przez Internet. Samego rankingu niestety nie widzialem [moze ktos podrzuci
    link?], wiec na temat jego wartosci sie nie wypowiadam.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 8. Data: 2002-01-20 22:39:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Cos sie zaplatales, ta "rozszerzajaca interpretacja" nadal niczego
    > nie wyjasnia. Nie da sie porownac obu ofert, bo to zupelnie
    > "rozne bajki".

    To ja sie zaplatalem? Przeciez nie ja porownuje tylko Bankier.pl czy
    expander.pl - taki byl pierwszy post, wiec w takim razie kto nie wie o czym
    pisze??? :)
    Skoro nie mozna, to pretensje zglaszaj do w/w zrodel, ktore takie rantingi
    robia :)

    > PS Co do oplat - wplaty i wyplaty w mBanku sa takze bez oplat !!!!!
    > Debety rowniez!!!! Swoja droga oplata za prowadzenie takiego,
    > ulomnego rachunku bylaby juz rozbojem na prostej drodze.

    w Inteligo wyplaty - a tak chybanalezy rozumiec wyciagniecie kasy z
    bankomatu jest platne :) i jakos 100 ludzi nie narzeka :)

  • 9. Data: 2002-01-20 22:54:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Samego rankingu niestety nie widzialem [moze ktos podrzuci
    > link?], wiec na temat jego wartosci sie nie wypowiadam.

    Juz znalazlem. Zaczalem oczywiscie od sposobu przyznawania punktow, a tam od
    bezpieczenstwa. Bankier nie popisal sie. Z tabelki
    http://www.bankier.pl/produkty/konta/ABC.html?id=256
    &part=2#
    wynika, ze
    Dostep do Multibanku nie jest szyfrowany [to mnie doprowadzilo do ROTFL]
    Citibank stosuje token [nie napisali, ze nie dla wszystkich]
    LGPetrobank rowniez oferuje token [od kiedy???]
    Inteligo tylko identyfikator i haslo
    innych niescislosci sie nie czepiam, przyjmuje ze token, hasla jednorazowe
    oraz certyfikat zapewniaja podobny poziom bezpieczenstwa.
    Potem zabralem sie za karty tu z grubsza sie zgadza, ale... co to jest
    Citibankowa Visa Classic QF? Aha, i czemu przy Citibanku sa wyszczegolnione
    karty kredytowe, a przy Lukasie i Pekao nie ma?
    No, i jeszcze mala uwaga do debetow/kredytow. Za nic nie moge zrozumiec
    czemu za 100zldebetu + limit kredytowy 6x miesieczne wplywy dawali 4 punkty,
    a limit kredytowy 7xmiesieczne wplywy tylko 2 punkty? Rozumiem, ze debet to
    mozliwosc przekroczenia salda bez podpisywania dodatkowej umowy, ale 2
    punkty za 100 zl to duza przesada.
    IMHO w rankingu jest duzo bledow i jego wynikow nie nalezy traktowac zbyt
    powaznie.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 10. Data: 2002-01-23 20:39:04
    Od: k...@i...pl

    jo44 wrote:

    > Nie tylko Bankier i Expander sa dalekie od obiektywizmu.
    > Ty takze. Porownujesz nieporownywalne i orzekasz, ze
    > jeden jest lepszy. To sprobuj w nim zaciagnac kredyt.
    >
    > JO

    Każdy ma inne oczekiwania i wymagania. Nie jestem zainteresowany
    żadnym kredytem. W banku chcę ulokować pieniądze i swobodnie nimi
    dysponować i w tym przypadku oprocentowanie jest isotne.
    Karty posiadam z innego banku chociaż VE jest w Polsce i części
    Europy użyteczna.
    mk