    Subject: Re: Czy lokaty walutowe są zgodne z prawem?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 21 Jun 2016 23:16:44 +0200

    W dniu 2016-06-21 o 23:09, z pisze:
> [...]

    Do ku... nędzy.
    Ja płacę podatki żeby fachowcy od banków napisali dobre prawo nie
    podlegające interpretacjom.
    Że co? Że się nie da, Że jest to trudne...

    To wypie... mi z takim prawem i pozwolić ludziom używać mózgu.
    Pozwolić im normalnie żyć bez tej niepotrzebnej, nieskutecznej czapy nad
    lichwiarzami która ma chronić nasze pieniądze. Sami potrafimy je
    ochronić :-)

    Bo już ku... mam dość tego socjalistycznego burdelu :-)