  • 111. Data: 2003-11-21 23:16:44
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    news:lXvvb.49650$Et5.16063@news.chello.at...
    > "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > co
    > >

    > A nie wystarczy informacja z jakiego numeru rachunku przyszedl przelew?

    A co to da, jak mamusia płaci za córkę.
    Następny nieuświadomiony w temacie

    > Nie potrzeba KK, wystarczy zeby spoldzielnia zaczela korzystac z DD, ale
    > Paniom i Panow zyjacym jeszcze w poprzedniej epoce trudno zrozumiec, ze
    > czasy petentow juz sie skonczyly. I ze trzeba ulatwiac klientom zycie, a
    nie
    > na odwrot.

    Osobom niewtajemniczonym w wątek wstep wzbroniony.
    Sprawa jest w 75% proklientowi.
    Mam 30 lat i sam walczę z tym zaszłościami.

    > U mnie np. administracja sobie wymyslila, ze 25-tego (wtorek) miedzy 8-12
    > beda robic przeglad stanu technicznego wentylacji. Zapewne wezme sobie
    urlop
    > zeby biedni kominiarze nie musieli
    > pracowac w sobote albo zostawać po godzinach, ROTFL.
    >
    > Maciej

    Nieuświadomiony i niezawodolony :)

    Toż poinformuj ich tak jak oni Ciebie że ty przyjmujesz w godz. 17.17 -
    18.08
    Zobaczymy co wtedy zrobią.
    Poza tym powinni podać przynajmniej 2 terminy wizyt domowych.
    A jak nie to im zrób pierdzielnik i powiedz to, a nie piszesz na grupie.

    Zaczynam sie wprawiać w odpisywaniu :)
    PiotrR

  • 113. Data: 2003-11-21 23:23:19
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku .......? Wow ponad 100 odpowiedzi
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrR" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Łał ale burzę wywołałem.
    >
    > Przykro mi, że macie takie złe doświadczenia ze swoimi
    > zarządcami nieruchomości.
    >
    > Piotr

    I już ponad 100 odpowiedzi 8D
    (w tym moich)
    PiotrR

  • 112. Data: 2003-11-21 23:23:19
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

  • 115. Data: 2003-11-21 23:41:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "PiotrR" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > A co to da, jak mamusia płaci za córkę.
    > Następny nieuświadomiony w temacie

    No i co z tego kto za kogo placi? Nieuswiadomiony to raczej Ty jestes jesli
    powiem, ze pieniadze wplynely z konta 1234567890.... to wystarczy nikt inny
    nie bedzie mial takiego samego numeru konta.

    > Osobom niewtajemniczonym w wątek wstep wzbroniony.
    > Sprawa jest w 75% proklientowi.
    > Mam 30 lat i sam walczę z tym zaszłościami.

    Hehe... z tego co widze to raczej je podtrzymujesz, choc nie do konca...
    napisales ze z banku klient zawsze powinien miec racje, oczywiscie nie
    dotyczy to juz klienta w spoldzielni ;).

    > Nieuświadomiony i niezawodolony :)

    Hm, AFAIK to Ty zaczynales watek od pisania, ze jestes niezadowolony z uslug
    banku, nieuswiadomiony rowniez... jak widac niewielkie masz pojecie o tym co
    banki oferuja i jak w prosty sposob mozna sprobowac rozwiazac problem.

> [...]
    > Poza tym powinni podać przynajmniej 2 terminy wizyt domowych.
    > A jak nie to im zrób pierdzielnik i powiedz to, a nie piszesz na grupie.

    Tak, wywiesze kartke ;). Powiedz, czemu Ty napisales na grupe? Mogles
    przeciez zrobic im 'pierdzielnik'. A moze uwazasz, ze Twoj problem jest
    wazniejszy? ;)

    > Zaczynam sie wprawiać w odpisywaniu :)

    Moze nie wprawiaj sie w odpisywaniu, a poswiec wiecej czasu na rozwizanie
    problemu z wplatami ;).

    Maciej

  • 114. Data: 2003-11-21 23:41:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

  • 117. Data: 2003-11-22 01:03:22
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    inny
    > nie bedzie mial takiego samego numeru konta.

    Co z tego że będę miał nazwisko i adres mamusi, jak nie wiem kto jest jej
    córeczką .

    > Hehe... z tego co widze to raczej je podtrzymujesz, choc nie do konca...
    > napisales ze z banku klient zawsze powinien miec racje, oczywiscie nie
    > dotyczy to juz klienta w spoldzielni ;).

    Cały czas wszyscy wciskają mi, że działam antylokatorsko i nie wiem skąd to
    dedukują.

> [...]
    co
    > banki oferuja i jak w prosty sposob mozna sprobowac rozwiazac problem.

    Właśnie wiem co proponują i szukam alternatywnych podejść do tego monopolu.

    > Tak, wywiesze kartke ;). Powiedz, czemu Ty napisales na grupe? Mogles
    > przeciez zrobic im 'pierdzielnik'. A moze uwazasz, ze Twoj problem jest
    > wazniejszy? ;)

    Żeby zrobić coś w banku to muszę mieć argumenty. Sama umowa z bankiem
    mi nic nie da. A mówienie że mi się nie podoba spowoduje odpowiedź jak
    się nie podoba to se Pan idź gdzie indziej.

    Ze spółdzielnią jest troszkę inna , prostsza sprawa.

    > Moze nie wprawiaj sie w odpisywaniu, a poswiec wiecej czasu na rozwizanie
    > problemu z wplatami ;).

    Cały czas to robię.

    PiotrR

  • 116. Data: 2003-11-22 01:03:22
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    Ze spółdzielnią jest troszkę inna , prostsza sprawa.

    > Moze nie wprawiaj sie w odpisywaniu, a poswiec wiecej czasu na rozwizanie

    Cały czas to robię.

    PiotrR

  • 118. Data: 2003-11-22 07:31:03
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik PiotrR napisał:

> [...]
    > subkont kontrahenckich w BP.
    >
    > A więc :
    > Zakładając subkonta zakładam do każdego rodzaju operacji
    > - np dla czynszu , wody i funduszu remontowego - czyli 3 osobne subkonta
    > - klienta żeby zapłacić za dany miesiąc idzie do banku/poczty z trzema
    > książeczkami - 3 prowizje
    > - musi zapłacić za te 3 książeczki
    > - musi pamiętać do której książeczki jaką kwotę wpłacić
    > - dodatkowo spółdzielnia dopłaca do tych 3 operacji
    >
    > Tak więc jest to polepszenie pracy tylko i wyłącznie dla banku.
    > A co będzie jak ktoś jeszcze płaci za garaż i lokal użytkowy -

    A weź Ty mi wytłumacz dlaczego na każdy tytuł osobne subkonto? Przecież
    wystarczy jedno subkonto na lokatora. A jak już będziesz wiedział KTO
    zapłacił to ustalenie ZA CO będzie dużo dużo prostsze (jeśli w ogóle
    będzie to wymagało ustalenia).
    Przecież jakie i do czego mają byś subkonta decydujesz Ty, nie bank.

    > O przekazywanie identyfikatora który jest na dotychczasowych
    > książeczkach zaczynam walkę.

    I bardzo dobrze.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 119. Data: 2003-11-22 08:21:06
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > będzie to wymagało ustalenia).
    > Przecież jakie i do czego mają byś subkonta decydujesz Ty, nie bank.

    No i widzisz jak nie znasz działania spółdzielni.
    Nie ma jednego konta 204 i obecnie powinno sie księgować na analityki w FK
    poszczególne tytuły np tak ja wspomniałem.
    Znależienie poszczególnych kwot wymagałoby przebudowy całego systemu
    czynszowego co spowoduje jego dużo wolniejszą i uciążliwszą pracę,
    np. kartoteka konta.to nie 3 sekundy ale 1 minuta. Docelowo jest piękna
    sprawa, ale bardzo kosztowne.

    > I bardzo dobrze.

    Nie będzie łatwo.

    PiotrR

  • 120. Data: 2003-11-22 09:10:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "PiotrR" <w...@p...onet.pl> writes:

    > No i widzisz jak nie znasz działania spółdzielni.
    > Nie ma jednego konta 204 i obecnie powinno sie księgować na analityki w FK
    > poszczególne tytuły np tak ja wspomniałem.

    Pomyliles dwie sprawy:

    1) odrebne subkonta dla kazdego mieszkania
    2) odrebne konta dla kazdego rodzaju wplaty (nb. w spoldzielni nie istnieje
    cos takiego jak "czynsz")

    Jezeli do tej pory spoldzielnia nie wymaga od czlonkow wplat na trzy
    konta osobno, to i po wprowadzeniu subkont dla kazdego mieszkania nie
    musi - kazdy czlonek spoldzielni dostanie JEDNA ksiazeczke tak jak
    poprzednio.

    Jezeli do tej pory spoldzielnia wymgala wplat na osobne konta, to tez
    sie nic nie zmieni - kazdy dostanie TRZY ksiazeczki tak jak
    poprzednio.

    MJ