  • 121. Data: 2016-06-13 19:26:51
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-06-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Gdyby klient został uswiadomiony o ryzyku to nie błoby tematu.
    > Trzeba było nie sprzedawac bardzo ryzykownego produktu finansowego jako
    > super bezpiecznego i taniego kredytu hipotecznego...

    Erm. Dude. *Każdy* produkt kredytowy na 30 lat jest ryzykowny! :D
    Bezpieczny kredyt hipoteczny, też mi coś. :D

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 122. Data: 2016-06-13 20:35:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Jeżeli tak zrozumiałes moją teze, to nie ma sensu dalej prowadzic
    >dyskusji
    >bo juz jej nie zrozumiesz..

    A to przepraszam, to jak brzmi teza ?

    Ze banki specjalnie wmanewrowaly klienta na frankowy kredyt, zeby
    potem zdewaluowac zlotowke i zarobic krocie ?

    J.

  • 123. Data: 2016-06-13 20:58:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-10 o 17:25, z pisze:

    > Nie bij piany i nie jęcz skoro nie możesz/umiesz ;-) odnieść się do
    > meritum.

    Frankowicze sami się zrobią w trąbę, bo w ciężkich bojach wywalczą
    przewalutowanie po "sprawiedliwym" kursie, ale trzeba będzie za to
    przewalutowanie jednak sporo zapłacić. Wtedy kurs franka zacznie spadać
    i będą prosili, żeby za niezgodne z prawem uznać przewalutowanie :-)
    Frankowicze - myślicie, że w bankowcy, to niemoty?

  • 124. Data: 2016-06-13 21:06:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-12 o 13:04, Kamil Jońca pisze:

    > MZ ludzi którzy nie mieli zdolności na PLN a mieli na CHF wcale nie było
    > tak wiele. Większość dała się skusić "niższym kosztom."

    Biorąc kredyt w złotym Iksiński mógłby mieć mniejsze mieszkanie, ale
    wolał większe, więc brał we franku. Zarazem masa Iksińskich biorących
    kredyty na ile się tylko dało stworzyła na rynku nawał popytowy, dzięki
    którym wywindowali ceny pod niebiosa. Ale woleli nie myśleć o tym, że
    kredyt trzeba będzie spłacać przez 30-35 lat i przez ten czas wiele może
    się wydarzyć. Byli tacy, co ostrzegali, ale napaleńcy rysowali fioła na
    czole patrząc na takich malkontentów i czarnowidzów.

  • 125. Data: 2016-06-13 21:10:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 20:58, Poldek pisze:
> [...]
    > i będą prosili, żeby za niezgodne z prawem uznać przewalutowanie :-)
    > Frankowicze - myślicie, że w bankowcy, to niemoty?

    Jeśli te umowy przewalutowania będą zawierały klauzule niedozwolone to
    jak najbardziej będą mieli powody do ich unieważnienia. ;-)

    To tak w kwestii wróżenia z fusów.

    A może jednak trzymajmy się obowiązującego prawa i naprawiajmy to co
    było złe i z nim niezgodne. Jedni na tym stracą a inni zarobią. Jak to w
    życiu.
    Że jak banki mają stracić to już coś się strasznego stanie?

    Wszak już wyliczono i udowodniono że żaden armagedon nie nastąpi ani w
    kwestiach gospodarczych, socjologicznych ani finansowych.

  • 126. Data: 2016-06-13 21:14:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 19:00, Budzik pisze:

    > A mnie przekonuje ze sprzedawcy tych kredytów to taki gorszy sort ludzi. :)
    > Takie bankowe prostytutki co za kase potrafią bardzo umiejetnie
    > zrelatywizowac pojecie uczciwości...

    Polać temu Panu.
    Jest odważniejszy niż ja :-)
    Brawo

  • 127. Data: 2016-06-13 21:19:31
    Od: z <...@...pl>

    > Erm. Dude. *Każdy* produkt kredytowy na 30 lat jest ryzykowny! :D
    > Bezpieczny kredyt hipoteczny, też mi coś. :D

    Stosując taką logikę już samo wejście do banku jest ryzykowne pomimo
    tego że opiekuńcze państwo bierze od nas haracz na gwarancje,
    zabezpieczenia, prawo bankowe...
    i tworzy ułudę właśnie bezpieczeństwa.
    Albo pogonić na cztery wiatry takie banki bo nie przestrzegają prawa
    albo rop... takie g... państwo. Fałszywe, obłudne i nie sprawne państwo.
    Albo rybki albo akwarium :-)

  • 128. Data: 2016-06-13 22:35:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Erm. Dude. *Każdy* produkt kredytowy na 30 lat jest ryzykowny! :D
    > Bezpieczny kredyt hipoteczny, też mi coś. :D

    Zgodnie z zasadą - najwiecej wypadkó dzieje sie w domu. Nie siedz w domu.
    Lion...
    Bo przeciez kto by stopniował ryzyko...

  • 129. Data: 2016-06-13 22:35:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A to przepraszam, to jak brzmi teza ?
    >
    > Ze banki specjalnie wmanewrowaly klienta na frankowy kredyt, zeby
    > potem zdewaluowac zlotowke i zarobic krocie ?

    Naprawde jeszcze nie zrozumiałes tego co pisze?

  • 130. Data: 2016-06-14 06:51:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-13 o 22:35, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Naprawde jeszcze nie zrozumiałes tego co pisze?

    Ale kto?

    --
    Liwiusz