    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Date: Tue, 14 Jun 2016 15:24:11 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <njoesp$kt8$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <njom0b$srm$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <njoqtp$28n$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Ale ja juz pisałem co uwazam za uczciwe...

    Ignorujesz tylko radośnie fakt, że ludzie genrealnie nie potrafią
    oceniać ryzyka, więc jakiekolwiek tłumaczenie niewiele by dało. Tak jak
    ktoś już tu napisał. NIkt nie sądził, że coś takiego się wydarzy.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"