  • 1. Data: 2003-12-04 08:18:38
    Temat: Czy konto w VWbanku coś kosztuje czy nie ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Czytam ich TOiP i nie moge tak do końca stwierdzić czy konto
    e-direct w pakiecie standard ma jakieś koszty czy można używać go za
    darmo ?
    Niby jest napisane, że za wszystko 0zł, ale potem w TOiP pojawiają się
    opłaty za karte, za token itp ... to jest darmowe czy nie ?

    Zależy mi przede wszystkim na lokatach, ale chyba warto też mieć (a
    może to wymóg) e-directa.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2003-12-04 08:42:01
    Temat: Re: Czy konto w VWbanku co? kosztuje czy nie ?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    > Zależy mi przede wszystkim na lokatach, ale chyba warto też mieć (a
    > może to wymóg) e-directa.

    Mam Plus konto i e-direct standard z elektronem i za nic nie płacę, ale
    trzeba śledzić TOiP, aby nie zaskoczyli czymś :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-12-04 10:16:24
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    > Niby jest napisane, że za wszystko 0zł, ale potem w TOiP pojawiają się
    > opłaty za karte, za token itp ... to jest darmowe czy nie ?

    Sa w zasadzie 2 pulapki, za ktore mozna poniesc koszt
    - niedozwolony debet - bo latwo wpasc i trzeba sobie pilnowac salda recznie
    - oplata za karte dodatkowa, ve dla upowaznionej osoby kosztuje abstrakcyjny
    majątek :-)

    a konto warto miec !!!, chocby tylko dlatego, ze posiadacze karty
    platniczej, poza dosc atrakcyjnym kontem, otrzymuja bezplatne do niego
    ubezpiezenie np oc
    :--)

  • 4. Data: 2003-12-04 11:04:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    recznie
    > - oplata za karte dodatkowa, ve dla upowaznionej osoby kosztuje

    Powiedziałbym, że jest to konto, którego strach użwać poza domem. Weź pozwól
    sobie zwinąć / zgub / zniszcz VE / token / to i to. :-)

    Jak zgubię VE inteligo i kartę kodów, to mnie to generalnie wali. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-12-04 12:20:26
    Od: "michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > sobie zwinąć / zgub / zniszcz VE / token / to i to. :-)
    >
    > Jak zgubię VE inteligo i kartę kodów, to mnie to generalnie wali. :-)

    No a jesli tutaj zgubisz/skradna ci/zniszczysz karte VE to co?? Placisz 30zl
    (chyba) za wydanie nowej tak?

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2003-12-04 12:22:12
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No a jesli tutaj zgubisz/skradna ci/zniszczysz karte VE to co?? Placisz
    30zl
    > (chyba) za wydanie nowej tak?

    O ile pamiętam, to właśnie 30. Za token 100. :-)

    Tak, że dziękuję. Karta i token leżą w domku. Karta jest zabierana jedynie
    na planowane wypady do bankomatów. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-12-05 14:46:35
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 4 Dec 2003 11:16:24 +0100, "krab" <_...@k...pl> wrote:

    >a konto warto miec !!!, chocby tylko dlatego, ze posiadacze karty
    >platniczej, poza dosc atrakcyjnym kontem, otrzymuja bezplatne do niego
    >ubezpiezenie np oc

    OC?! Od odpowiedzialności cywilnej w jakim zakresie?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2003-12-08 09:08:29
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > OC?! Od odpowiedzialności cywilnej w jakim zakresie?

    OC na 5k PLN obejmujące odpowiedzialność cywilną ubezpieczonego i osób
    bliskich stale zamieszkujących z ubezpieczonym i prowadzących wspólne
    gospodarstwo domowe za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z
    wykonywaniem czynności życia prywatnego. OC "działa" na terenie RP. OWU jest
    gdzieś na stronach VW.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-12-08 10:10:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br1f56$1sk$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > gospodarstwo domowe za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z
    > wykonywaniem czynności życia prywatnego. OC "działa" na terenie RP.

    Ciekawe!
    A co to za szkody? Np. jak zaleje sasiadowi mieszkanie w zwiazku z prywatna
    kapiela, to to jest szkoda wyrzadzona sasiadowi, czy musi uciepiec
    "osobiscie"?

    Sorry za lamerie :)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-12-08 10:45:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    prywatna
    > kapiela, to to jest szkoda wyrzadzona sasiadowi, czy musi uciepiec

    Nie chce mi się szukać na koszmarnie poukładanych stronach VW OWU tego
    ubezpieczenia, ale jak zakładałam konto to to OWU czytałam i to OC działa na
    takie właśnie przypadki - zalanie sąsiada, wybita szyba przez pociechę (to
    Ci się niedługo przyda ;-)))) i takie tam ;-)) Ogólnie fajny dodatek do
    konta (no i za free)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn