  • 1. Data: 2004-02-16 13:10:45
    Temat: Czy dzis dziala wam ING-Online?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Czy dziala wam ING-Online?
    Jacos nie moge sie zalogowac :( Strona sie nie otwiera od rana :(

    --------------------
    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 2. Data: 2004-02-16 13:17:26
    Temat: Re: Czy dzis dziala wam ING-Online?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek Maliszewski wrote:
    > Czy dziala wam ING-Online?
    > Jacos nie moge sie zalogowac :( Strona sie nie otwiera od rana :(

    Rano mi dzziałało. Teraz faktycznie nie chce :-(

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-02-16 14:43:55
    Od: "sp9lwh" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
    > Czy dziala wam ING-Online?
    > Jacos nie moge sie zalogowac :( Strona sie nie otwiera od rana :(

    Działa, ale wyjątkowo ślamazarnie

  • 4. Data: 2004-02-16 14:47:07
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "sp9lwh" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
    >
    > Działa, ale wyjątkowo ślamazarnie

    Nowy system. Ale faktycznie dziala wolniej niz poprzedni.Moze musza sie
    pozapisywac cookies, to zacznie szybciej chodzic

  • 5. Data: 2004-02-16 14:55:50
    Od: "sp9lwh" <s...@a...pl>

    > Nowy system. Ale faktycznie dziala wolniej niz poprzedni.Moze musza sie
    > pozapisywac cookies, to zacznie szybciej chodzic

    Zmienił się od piątku ? W piątek wyglądał tak samo, a działał mi szybciej
    (normalnie)

  • 6. Data: 2004-02-17 08:18:49
    Od: "Grzegorz Maczuga" <g...@g...pl>

    > Zmienił się od piątku ? W piątek wyglądał tak samo, a działał mi szybciej
    > (normalnie)

    w nowej wersji sciaga sie nowa wersja apletu, co prawdopodobnie zapycha im
    lacze

    pozdrawiam