  • 1. Data: 2002-11-02 13:00:44
    Temat: Czy do kogos oddzonili z Multi w sprawie KK po zlozeniu wniosku przez inet ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Pytanie jak w topicu ...
    Dodatkowo czy ktos juz ma KK muBanku ?

    U mnie wyglada to jak na razie tak:

    18.10 - wniosek przez internet. (chyba kolo 9 rano :)).
    21.10 - telefon na muLinie (ok 22), zeby upewnic sie czy wniosek
    odebrali bo nie bylo zadnego odzewu. Gosc z muLinii poinformowal mnie
    ze na wniosek odpowiadaja po 2 dniach roboczych, czyli we wtorek
    (22.10) na pewno ktos zadzwoni. Niestety pan byl mocno niekompetentny
    jesli chodzi o KK, nie znal za bardzo zazad jej przyznawania itp, ale
    zaproponowal mi wstepna weryfikacje mozliwosci kredytowych. Podalem mu
    100 a moze 200 danych, wygladalo ze wklepywal to do komputerka i
    poinformowal mnie ze wynik jest pozywywny (ale dodal ze to wstepna
    kwalifikacja wiec nie jest obligatoryjna). Ucieszyl mnie taki wynik,
    czekalem cierpliwie na telefon ... nic.
    25.10 - ponownie wypelnilem wniosek w internecie, bo mialem obawy ze
    moj pierwszy sie po prostu nie wyslal (byly problemy z wysylaniem
    wniosku z polskimi literkami w nazwisku) ... wnisek poszedl bez
    problemu, znowu wybralem kontakt przez agenta bo do najblizszego
    oddzialu muBanku mam 200 km.
    02.11 - do dzis czekam na jakikolwiek odzew, dzwonilem jeszcze pare
    razy na muLinie ale zawsze bylem spuszczany na drzewo - raz po 6
    minutach czekania rozlaczenie, raz po 30 sekundach, raz zostalem
    poinformowany ze sprawy KK mozna zalatwiac tylko w dni powszednie w
    godzianch 8-16 - LOL ja wtedy pracuje ..., ze 2 razy pracownik
    probowal cos ustalic, ale zawsze konczylo sie informacja ze dostep do
    bazy wnioskow KK jest w dni powszednie od 8 do 16 ...

    Lekko wkurzyla mnie ta sytuacja, bo musialem brac zaswiadczenie o
    zarobkach z pracy (przyda sie w innym banku pewnie) i musialem
    zaplacic 15 zl mBankowi za historie rachunku (bo muLinia poinformowala
    mnie ze koniecznie musi byc z pieczatka, nawet z mBanku).

    Nie wiem czy klienci, ktorzyl ledwo przekraczaja prog dostepnosci
    karty (jesli chodzi o zarobki) sa obslugiwani w ostatniej kolejnosci,
    a moze sa spuszani na drzewo ? A moze osoba ktora chce byc obsluzona
    przez agenta banku i nie ubiega sie o Platinium jest olewana ? Trudno
    mi to ocenic, wiem tylko tyle ze mnie olali i to nawet nie cieplym
    moczem ;)). W sumie 3 dni przed wprowadzeniem KK muBanku mialem zlozyc
    wniosek w BZ WBK, ale duzo niepochlebnych opinii sie naczytalem o tym
    banku na grupie, a dodatkowo pewne osoby (chyba pracownicy banku :)) z
    grupy zachwalaly nowa karte KK muBanku, ktora miala "na dniach" wejsc
    do sprzedazy. Wiem ze stracilem ponad 2 tygodnie, mozliwe ze wniosek w
    innym banku bylby juz rozpatrzony, ale skoro bylo duzo glosow ze
    muBank to klasa i produkt z wyzszej polki to chcialem poczekac.
    Zawiodlem sie totalnie ...
    Pozostaje mi BZ WBK, BPH i Citi (ale tu sie chyba nie zalapie ze
    wzgledu na za male zarobki :((), Lukas juz mnie na drzewo spuscil, bo
    nie pracuje rok :((.

    Ogolnie klapa.

    Zawiedziony
    Dentarg

    PS. muBank to dla mnie forma obrazliwa ;)) bo muuuuuuuuuuu!!!!!
    to robi krowa ;).

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-11-02 16:17:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > probowal cos ustalic, ale zawsze konczylo sie informacja ze dostep do
    > bazy wnioskow KK jest w dni powszednie od 8 do 16 ...

    Tak jest wszedzie !!!
    BTW ja mialem podobnie w citi TYLKO zadzwonilem po miesiacu. Oczywiscie NIC
    nie wiedzieli i odsylali mnie zebym zadzwonil w godz. 8-17.00. Ale to
    oczywiscie NIC nie pomoglo, bo nadal 'wniosek w trakcie rozpatrywania'
    ;((( Po 1,5 miesiaca 'niespodziewanie' (dla pracownikow citiphone i mnie)
    otrzymalem KK ;-))

> [...]
    > innym banku bylby juz rozpatrzony, ale skoro bylo duzo glosow ze
    > muBank to klasa i produkt z wyzszej polki to chcialem poczekac.

    Czlowieku !! W wiekszosci bankow nie dostaniesz KK (przyznanie+odbior karty)
    w terminie krotszym niz miesiac !!! A napewno nie w bankach wymienionych
    ponizej ! Pamietaj, ze to jest produkt kredytowy, a nie zwykla debetowka...

    > Pozostaje mi BZ WBK, BPH i Citi (ale tu sie chyba nie zalapie ze
    > wzgledu na za male zarobki :((),

    W pbkbph na KK trzeba miec min. 2500zl netto !!!, tylez samo wymaga nordea
    bank na charge ;-) W citi 2500 zl brutto, ale TRZEBA MIEC dowod ze
    wynagrodzenie wplywa na konto (musi byc przelew od pracodawcy) !!! a do tego
    cala masa papierkow. IMO najtrudniej dostac KK wlasnie w citi.

    Witek

  • 3. Data: 2002-11-02 16:43:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 05:17:03PM +0100, Witek wrote:

> [...]
    > ponizej ! Pamietaj, ze to jest produkt kredytowy, a nie zwykla debetowka...

    Hm, citkowego KK dostalem (razem z dostarczeniem karty do domu) w
    mniej niz 2 tygodnie.

    Ale moze ja jakis dziwny jestem ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-11-02 17:13:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Hm, citkowego KK dostalem (razem z dostarczeniem karty do domu) w
    > mniej niz 2 tygodnie.

    > Ale moze ja jakis dziwny jestem ;-)

    Ty mi powiedz ;-)) A na serio, to ja mam MC citi, a wniosek skladalem jakos
    tak na poczatku jak sie pokazala ta KK.

  • 5. Data: 2002-11-02 17:33:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 06:13:19PM +0100, Witek wrote:

    > Ty mi powiedz ;-)) A na serio, to ja mam MC citi, a wniosek skladalem jakos
    > tak na poczatku jak sie pokazala ta KK.

    E, nie powiedzialem ze zakladalem przy okazji konto i zobowiazalem sie
    im przelewac nieco kasy na konto. Wcale nie tak malo.

    Co nie znaczy ze sie nie da szybko dostac ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-11-02 18:04:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > E, nie powiedzialem ze zakladalem przy okazji konto i zobowiazalem sie
    > im przelewac nieco kasy na konto. Wcale nie tak malo.

    No ;-))
    Mysle, ze spokojnie mozna porownac moje doswiadczenia citi c/a multi, bo
    wnioski o KK skladalem w obu wypadkach zaraz po tym jak ukazala sie KK.

    > Co nie znaczy ze sie nie da szybko dostac ;-)

    W multi tez mozna ;-P

    Witek

  • 7. Data: 2002-11-02 20:51:56
    Od: Dentarg <d...@i...com>

> [...]
    >oczywiscie NIC nie pomoglo, bo nadal 'wniosek w trakcie rozpatrywania'
    >;((( Po 1,5 miesiaca 'niespodziewanie' (dla pracownikow citiphone i mnie)
    To po kiego grzyba jest mozliwosc skladania wnioskow przez internet ?
    Skoro i tak trzeba wszystko osobiscie to po co mamia w muBanku taka
    mozliwoscia ? Nie dosc ze nie mam blisko oddzialu, to nie mam za
    bardzo czasu na latanie za papierkowymi sprawami, myslalem ze bede
    mogl w miare wygodnie zlozyc wniosek i ktos sie nim zainteresuje.
    A to ze na rozpatrzenie wniosku sie dlugo czeka to zrozumiale (choc
    nie do konca), tylko ze jest roznica miedzy rozpatrywaniem a
    skontaktowaniem sie z klientem w celu dostarczenia potrzebnych
    dokumentow i wypełnienia papierowego wniosku. To co powinni robic w 2
    dni, nie udalo sie w ciagu 2 tygodni ... wniosek o karte w inecie,
    jest tylko po to zeby oni mogli do mnie ZADZWONIC !!!

> [...]
    >ponizej ! Pamietaj, ze to jest produkt kredytowy, a nie zwykla debetowka...
    LOL ... ale wniosek zlozony przez inet nie jest rozpatrywany w
    aspekcie przyznac karte czy nie, bo przeciez nie dolacza sie do niego
    zadnych dokumentow, wniosek ktory oni rozpatruja sklada sie w placowce
    banku, albo u agenta, ale kontakt ktory powinien nastapic z ich strony
    po max 2 dniach (sami tak twierdza) nie nastapil !!!! Po za tym z
    opinii na grupie wyczytalem ze w WBK rozpatruja wniosek 2-3 tygodnie

> [...]
    >wynagrodzenie wplywa na konto (musi byc przelew od pracodawcy) !!! a do tego
    >cala masa papierkow. IMO najtrudniej dostac KK wlasnie w citi.
    No to na BPH sie nie lapie, ale na Citi spoko :), mam przelewy od
    pracodawcy ... bo niby czemu nie skoro pracuje ? :) Nie wiem czemu u
    nas tak dziwnie, moj dziadek dostal w USA kredotowke Citi od reki, nie
    musial pokazywac historii konta, ani ze jest tam przelew od pracodawcy
    ... tylko pokazywal chyba jakis kwitek od emerytury ;).

    Jak na razie na minus jest Lukas i muBank, jesli chodzi o Lukasa to
    powiedzieli ze spoko dadza mi KK, ale jak bede mial u nich konto przez
    3 miechy, a mi sie nie chce tyle czekac zeby dostac jajecznice ;).

    pzdr,
    Dentarg

  • 8. Data: 2002-11-02 22:13:35
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    >W citi 2500 zl brutto, ale TRZEBA MIEC dowod ze
    > wynagrodzenie wplywa na konto (musi byc przelew od pracodawcy) !!!

    Dostałem KK z Citka i nie wymagali ode mnie takiego zaświadczenia.
    Zadowoliło ich pisemko z banku że na konto wpłynęła taka a taka kwota
    złotówek bez podania źródeł ich pochodzenia.

    LeszekR.

  • 9. Data: 2002-11-03 15:30:59
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > w terminie krotszym niz miesiac !!! A napewno nie w bankach wymienionych
    > ponizej ! Pamietaj, ze to jest produkt kredytowy, a nie zwykla
    debetowka...

    BZ WBK ja skladalem wniosek - rozpatrzenie trwalo dokladnie 10 dni
    praktycznie w dwoch tygodniach karte w kieszeni.

    Ogolnie uzywam od sierpnia i zadnej wpadki, wczesniej korzystalem z
    millenium tam tez bylo bardzo oki, jesli chodzi o KK, ale ogolnie to mnie
    wielokrotnie wkurzyli
    pozdrawiam Fajas

  • 10. Data: 2002-11-05 16:14:49
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 02 Nov 2002 14:00:44 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >Pytanie jak w topicu ...
    >Dodatkowo czy ktos juz ma KK muBanku ?
    >
    >U mnie wyglada to jak na razie tak:
    >
    >18.10 - wniosek przez internet. (chyba kolo 9 rano :)).
    <...>
    04.11 - zadzwonili z MuBanku w koncu :)). Akurat tego dnia mialem isc
    do Citi (ale byla kolejka), a potem w WBK (ale poszedlem na cmentarz)
    - mieli nosa ;)). Ciekawe jak sie dalej sprawa potoczy, ale juz jest
    na dobrym torze :). Z tym ze IMHO ponad 2 tygodnie na oddzwonienie, to
    "troche" długo :). Ale od razu dodam ze PRZEPROSINY były, takze bank
    zachowal sie ladnie :).

    Teraz to pozostaje sie modlic zebym mial zdolnosci kredytowe na
    odpowiednim poziomie :)).

    pzdr,
    Dentarg