eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy do kogos oddzonili z Multi w sprawie KK po zlozeniu wniosku przez inet ? › Czy do kogos oddzonili z Multi w sprawie KK po zlozeniu wniosku przez inet ?
    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy do kogos oddzonili z Multi w sprawie KK po zlozeniu wniosku przez inet ?
    Date: Sat, 02 Nov 2002 14:00:44 +0100

    Pytanie jak w topicu ...
    Dodatkowo czy ktos juz ma KK muBanku ?

    U mnie wyglada to jak na razie tak:

    18.10 - wniosek przez internet. (chyba kolo 9 rano :)).
    21.10 - telefon na muLinie (ok 22), zeby upewnic sie czy wniosek
    odebrali bo nie bylo zadnego odzewu. Gosc z muLinii poinformowal mnie
    ze na wniosek odpowiadaja po 2 dniach roboczych, czyli we wtorek
    (22.10) na pewno ktos zadzwoni. Niestety pan byl mocno niekompetentny
    jesli chodzi o KK, nie znal za bardzo zazad jej przyznawania itp, ale
    zaproponowal mi wstepna weryfikacje mozliwosci kredytowych. Podalem mu
    100 a moze 200 danych, wygladalo ze wklepywal to do komputerka i
    poinformowal mnie ze wynik jest pozywywny (ale dodal ze to wstepna
    kwalifikacja wiec nie jest obligatoryjna). Ucieszyl mnie taki wynik,
    czekalem cierpliwie na telefon ... nic.
    25.10 - ponownie wypelnilem wniosek w internecie, bo mialem obawy ze
    moj pierwszy sie po prostu nie wyslal (byly problemy z wysylaniem
    wniosku z polskimi literkami w nazwisku) ... wnisek poszedl bez
    problemu, znowu wybralem kontakt przez agenta bo do najblizszego
    oddzialu muBanku mam 200 km.
    02.11 - do dzis czekam na jakikolwiek odzew, dzwonilem jeszcze pare
    razy na muLinie ale zawsze bylem spuszczany na drzewo - raz po 6
    minutach czekania rozlaczenie, raz po 30 sekundach, raz zostalem
    poinformowany ze sprawy KK mozna zalatwiac tylko w dni powszednie w
    godzianch 8-16 - LOL ja wtedy pracuje ..., ze 2 razy pracownik
    probowal cos ustalic, ale zawsze konczylo sie informacja ze dostep do
    bazy wnioskow KK jest w dni powszednie od 8 do 16 ...

    Lekko wkurzyla mnie ta sytuacja, bo musialem brac zaswiadczenie o
    zarobkach z pracy (przyda sie w innym banku pewnie) i musialem
    zaplacic 15 zl mBankowi za historie rachunku (bo muLinia poinformowala
    mnie ze koniecznie musi byc z pieczatka, nawet z mBanku).

    Nie wiem czy klienci, ktorzyl ledwo przekraczaja prog dostepnosci
    karty (jesli chodzi o zarobki) sa obslugiwani w ostatniej kolejnosci,
    a moze sa spuszani na drzewo ? A moze osoba ktora chce byc obsluzona
    przez agenta banku i nie ubiega sie o Platinium jest olewana ? Trudno
    mi to ocenic, wiem tylko tyle ze mnie olali i to nawet nie cieplym
    moczem ;)). W sumie 3 dni przed wprowadzeniem KK muBanku mialem zlozyc
    wniosek w BZ WBK, ale duzo niepochlebnych opinii sie naczytalem o tym
    banku na grupie, a dodatkowo pewne osoby (chyba pracownicy banku :)) z
    grupy zachwalaly nowa karte KK muBanku, ktora miala "na dniach" wejsc
    do sprzedazy. Wiem ze stracilem ponad 2 tygodnie, mozliwe ze wniosek w
    innym banku bylby juz rozpatrzony, ale skoro bylo duzo glosow ze
    muBank to klasa i produkt z wyzszej polki to chcialem poczekac.
    Zawiodlem sie totalnie ...
    Pozostaje mi BZ WBK, BPH i Citi (ale tu sie chyba nie zalapie ze
    wzgledu na za male zarobki :((), Lukas juz mnie na drzewo spuscil, bo
    nie pracuje rok :((.

    Ogolnie klapa.

    Zawiedziony
    Dentarg

    PS. muBank to dla mnie forma obrazliwa ;)) bo muuuuuuuuuuu!!!!!
    to robi krowa ;).

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206