    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy banki strac? BTE ?
    Date: Tue, 02 Mar 2004 00:31:12 +0100

    On Mon, 01 Mar 2004 22:37:17 +0100, sebol <l...@s...pl> wrote:

    >ty mowisz o starych umowach a ja o nowych w ktorych bedziesz mial wybor:
    >albo podpisujesz poddanie egzekucji albo szukaj pieniedzy gdzie indziej :>

    Ustawa może wyłączyć możliwość dogadania się w tym względzie. Tak jak
    na przykład pracownik nie może się zrzec wynagrodzenia. I zrozumiałem,
    że posłowie do tego chcą doprowadzić:

    :Projektowana nowelizacja przewiduje skreślenie art. 96-98 prawa
    :bankowego, czyli możliwości wystawiania przez banki BTE na podstawie
    :ksiąg bankowych lub innych dokumentów związanych z dokonywaniem
    :czynności bankowych (np. udzielaniem kredytów i pożyczek). Bank
    :potrzebuje jednak uzyskać sądową klauzulę wykonalności i oświadczenie
    :dłużnika o poddaniu się egzekucji.

    "i"!
    --
    Jarek Andrzejewski