  • 1. Data: 2008-02-12 19:38:23
    Temat: Czy bank może zweryfikować zaświadczenie o zarobkach w US lub ZUS?
    Od: k...@o...pl

    Witam

    Czy Bank ma prawo zweryfikować zaświadczenie o dochodach w Urzędzie
    Skarbowym lub ZUS ?

  • 2. Data: 2008-02-12 19:46:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@o...pl wrote:
    > Witam
    >
    > Czy Bank ma prawo zweryfikować zaświadczenie o dochodach w Urzędzie
    > Skarbowym lub ZUS ?

    Nie. Nikt mu takich informacji nie udzieli. A jak udzieli to ktorys z
    pracownikow prosi sie o kryminal.
    Tak samo jesli ktos z bankow dzwoni do mnie i prosi o weryfikacje danych
    pracownika czy danych o zarobkach to idzie na drzewo.
    Informacji o pracownikach i jego zarobkach nie udzielam.
    Jesli bamk zadzwoni i poprosi o potwierdzenie czy w dniu takim i takim
    wystawilem zaswiadczenie dla Jana Kowalskiego, ze otrzymuje takie i
    takie wynagrodzenie, wowczas tak, moge potwierdzic lub zaprzeczyc ze
    takie zaswiadczenie danej osobie wystawilem.

  • 3. Data: 2008-02-12 22:19:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    Witam

    Czy Bank ma prawo zweryfikować zaświadczenie o dochodach w Urzędzie
    Skarbowym lub ZUS ?

    Hehe... bank nie ma zadnych praw i ma obowiazek udzielenia kredytu na
    podstawie sfalszowanego zaswiadczenia ;).

    MK

  • 4. Data: 2008-02-12 22:27:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    MK pisze:

    > Hehe... bank nie ma zadnych praw i ma obowiazek udzielenia kredytu na
    > podstawie sfalszowanego zaswiadczenia ;).

    Obowiązek powiadasz ? To ci ciekawostka ...

    6008

  • 5. Data: 2008-02-12 22:32:34
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Potwierdzoną kopie PIT-a za ostatni rok bank dość często każe sobie przynosic lub
    donosic.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-02-12 23:54:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
    > Potwierdzoną kopie PIT-a za ostatni rok bank dość często każe sobie przynosic lub
    donosic.
    > JaC
    co to jest potwierdzona kopia pita?

  • 7. Data: 2008-02-13 00:32:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > co to jest potwierdzona kopia pita?

    Z pinczontką USu, że "wpłyynęło" ... czyli, że się rozliczyłeś :)

    Bank popatrzy sobie: o ... zarobiłeś milionpińcet, to masz kasę,
    i da ci kredyt na podstawie tego papieru (skarbówki przecież nie
    będziesz kłamał) ... a ty dzień później składasz korektę pita :)
    6008

  • 8. Data: 2008-02-13 01:20:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Z pinczontką USu, że "wpłyynęło" ... czyli, że się rozliczyłeś :)

    a jak wysłałem pita pocztą to co?
    A moj zus takowych piczontke nie stawia, bo nie wie, czy to na czym
    stawia pieczatke jest takim samym co "wpłynęło".
    Może ci natomiast dać piczontke na potwierdzeniu, że pit-37 zlozyles,
    ale tresci pita nie potwierdzi. I slusznie zresztą. Czekam tylko aż ktoś
    zrobi ktorys US w balona i dostanie pieczatke na czyms innym niz zlozyl.

  • 9. Data: 2008-02-13 01:22:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > a jak wysłałem pita pocztą to co?

    To bank ma takie "dokumentowanie" w poważaniu ... jeśli jest
    pieczątka, to jest minimalnie mniejsza szansa na wała ...

    > A moj zus takowych piczontke nie stawia, bo nie wie, czy to na czym
    > stawia pieczatke jest takim samym co "wpłynęło".

    Ale masz prooblem do rozwiązania ... dajesz "ortyginał" i
    prosisz o skopiowanie i przybicie pinczontki (zwanej prawidłowo
    stempelkiem/stemplem) :)

    6008

  • 10. Data: 2008-02-13 01:38:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

> [...]
    >
    > Ale masz prooblem do rozwiązania ... dajesz "ortyginał" i prosisz o
    > skopiowanie i przybicie pinczontki (zwanej prawidłowo

    Pani w US mówi nie i koniec. W zamian możesz dostać papierek ze złożyłeś.
    Bierzesz albo spadasz.