  • 1. Data: 2008-02-12 22:47:37
    Temat: Wealth Solutions - prośba o opinie
    Od: Marek <_!_@nic.ztego.pl>

    Znalazłem na http://www.wealth.pl informacje o ich lokatach
    strukturyzowanych. Czy ktoś z Państwa może zaopiniować firmę
    i oferowane przez nią lokaty.

    Marek

  • 2. Data: 2008-02-12 23:31:59
    Temat: Re: Wealth Solutions - prośba o opinie
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marek wrote:
    > Znalazłem na http://www.wealth.pl informacje o ich lokatach
    > strukturyzowanych. Czy ktoś z Państwa może zaopiniować firmę
    > i oferowane przez nią lokaty.

    Mało osób tym się interesuje, ale jak pisał Michał Macierzyński, zarząd to
    są osoby które w branży są raczej znane.
    Pieniądze wpłaca się na konto TU Europa, które specjalizuje się w
    ubezpieczeniach dla banków, w tym "pakowania" produktów inwestycyjnych.
    Subskrybcja pierwszego Kameleona została obsłużona sprawnie.
    To co jest w subskrybcji teraz, ma obniżone minimalne kwoty do 10.00 zł
    (było
    20.000 zł) co oceniam pozytywnie. Myślę czy nie zdecydować się na
    Hat-trick, to jest nowość.
    Ale najważniejsze to rodzaj opcji wbudowanej w lokatę - czy będzie dochodowa
    czy nie, proszę pytać za 2-3 lata :)

  • 3. Data: 2008-02-13 06:28:04
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Marek pisze:
    > Znalazłem na http://www.wealth.pl informacje o ich lokatach
    > strukturyzowanych. Czy ktoś z Państwa może zaopiniować firmę
    > i oferowane przez nią lokaty.

    Zalezy o ktorej strukturze mowisz. Niektore maja wydumane symulacje bo
    niektore indeksy bazowe sa tworzone ad hoc bez historii

  • 4. Data: 2008-02-14 21:47:16
    Od: Marek <_!_@nic.ztego.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Zalezy o ktorej strukturze mowisz. Niektore maja wydumane symulacje bo
    > niektore indeksy bazowe sa tworzone ad hoc bez historii

    Myślałem o Lokacie Las Vegas II

    Marek