  • 11. Data: 2008-02-13 06:49:50
    Temat: Re: Czy bank może zweryfikować zaświadczenie o zarobkach w US lub ZUS?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message
    news:fot6g2$rlv$1@inews.gazeta.pl...

    > Obowiązek powiadasz ? To ci ciekawostka ...

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=ironia

    MK

  • 12. Data: 2008-02-13 07:51:01
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Z pinczontką USu, że "wpłyynęło" ... czyli, że się rozliczyłeś :)

    ktory US przybija obecnie takie pieczatki na kopiach ?

    wydaje mi sie ze od paru dobrych lat pieczatki na kopiach zostaly
    zastapione papierkami potwierdzajacymi fakt zlozenia pita

  • 13. Data: 2008-02-13 08:39:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MarcinF pisze:
    [...]

    > ktory US przybija obecnie takie pieczatki na kopiach ?
    >
    > wydaje mi sie ze od paru dobrych lat pieczatki na kopiach zostaly
    > zastapione papierkami potwierdzajacymi fakt zlozenia pita
    2 lata temu - I US W-wa śródmieście.

    KJ

  • 14. Data: 2008-02-13 08:45:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2008 19:20:30 -0600, witek napisał(a):

    > a jak wysłałem pita pocztą to co?
    > A moj zus takowych piczontke nie stawia, bo nie wie, czy to na czym
    > stawia pieczatke jest takim samym co "wpłynęło".
    > Może ci natomiast dać piczontke na potwierdzeniu, że pit-37 zlozyles,
    > ale tresci pita nie potwierdzi. I slusznie zresztą. Czekam tylko aż ktoś
    > zrobi ktorys US w balona i dostanie pieczatke na czyms innym niz zlozyl.

    A mnie coś chodzi po głowie, że US ma obowiązek wydać potwierdzoną kopię
    dowolnego złożonego dokumentu. Oczywiście jest od tego jakaś tam wcale nie
    niska opłata za stronę. I oczywiście nie potwierdzają na kopii dostarczonej
    przez klienta tylko robią sami ksero.

  • 15. Data: 2008-02-13 09:31:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > ktory US przybija obecnie takie pieczatki na kopiach ?
    > wydaje mi sie ze od paru dobrych lat pieczatki na kopiach zostaly
    > zastapione papierkami potwierdzajacymi fakt zlozenia pita

    Wrocław Srodmieście. Na pitach rocznych za 2000-2005 nie dawali pieczątek
    na kopiach, ale na ostatnich dwóch (za 2006-2007) dostałem bez problemu.

    a.

  • 16. Data: 2008-02-13 09:37:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-13, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Pani w US mówi nie i koniec. W zamian możesz dostać papierek ze złożyłeś.
    > Bierzesz albo spadasz.

    A mówi na jakiej podstawie owo 'nie'?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2008-02-13 14:52:05
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > tresci pita nie potwierdzi. I slusznie zresztą. Czekam tylko aż ktoś zrobi
    > ktorys US w balona i dostanie pieczatke na czyms innym niz zlozyl.

    to wtedy składasz wniosek (chyba za 15 zł) o wydanie zaświadczenia
    o dochodach osiągnietych w żądanym okresie.
    Po tygodniu odbierasz pisemko ze stempelkami.

    pzdr
    tomek

  • 18. Data: 2008-02-13 15:28:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2008 13:46:46 -0600, witek wrote:

    >Nie. Nikt mu takich informacji nie udzieli. A jak udzieli to ktorys z
    >pracownikow prosi sie o kryminal.
    >Tak samo jesli ktos z bankow dzwoni do mnie i prosi o weryfikacje danych
    >pracownika czy danych o zarobkach to idzie na drzewo.
    >Informacji o pracownikach i jego zarobkach nie udzielam.
    >Jesli bamk zadzwoni i poprosi o potwierdzenie czy w dniu takim i takim
    >wystawilem zaswiadczenie dla Jana Kowalskiego, ze otrzymuje takie i
    >takie wynagrodzenie, wowczas tak, moge potwierdzic lub zaprzeczyc ze
    >takie zaswiadczenie danej osobie wystawilem.

    A jak bank jeszcze doda "na kwote 3000zl" ? Potwierdzisz ? :-)
    W wiekszej firmie moze byc klopot z pamietaniem wszystkich
    wystawionych zaswiadczen.

    To samo moze byc zus/us - bank wysyla kopie zaswiadczenia i grzecznie
    pyta czy wszystko sie zgadza czy moze nastapilo tu przestepstwo :-)

    J.

  • 19. Data: 2008-02-13 18:20:26
    Temat: Re: Czy bank może zweryfikować za?wiadczenie o zarobkach w US lub ZUS?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    J.F. wrote:

    > A jak bank jeszcze doda "na kwote 3000zl" ? Potwierdzisz ? :-)
    > W wiekszej firmie moze byc klopot z pamietaniem wszystkich
    > wystawionych zaswiadczen.

    No przeciez napisal
    "ze otrzymuje takie i takie wynagrodzenie"

    W wiekszej firmie to sie nie pamieta, tylko wszystkim wystawianym pismom
    robi sie kopie i dolacza do akt. Bo prokuratura moze przyjsc za rok
    szukac winnych poswiadczenia nieprawdy i lepiej wtedy wiedziec co sie
    podpisalo...

    Wwieslaw

  • 20. Data: 2008-02-13 18:23:11
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    MarcinF wrote:

    > ktory US przybija obecnie takie pieczatki na kopiach ?

    Za ubiegly rok - na pewno II US w Toruniu.

    Wwieslaw