  • 1. Data: 2005-03-18 04:27:27
    Temat: Czy WVbankdirect usunelo ubezpieczenie oc z konta standart?
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Do tej pory trzymalem te konto dla ubezpieczenia oc w ramach konta, a teraz
    przegladajc strone banku nie ma juz ubezpieczenia oc w koncie standart. Czyzby
    bank pozbyl sie tej opcji?

  • 2. Data: 2005-03-18 07:15:09
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "gilberto" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    teraz
    > przegladajc strone banku nie ma juz ubezpieczenia oc w koncie standart.

    ano na stronie nie ma

  • 3. Data: 2005-03-18 08:22:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

    > ano na stronie nie ma

    Jak nie ma?
    http://www.vwbankdirect.pl/KontoEDirect.html
    Chociaż regulaminów nie ma, to fakt.

    Z regulaminów wypadł też regulamin ubezpieczenia dla posiadaczy Lokaty
    Plus Certyfikat, ale widzę, że na stronie
    http://www.vwbankdirect.pl/LokataPlusCertyfikat.html ciąge o tym piszą...

  • 4. Data: 2005-03-18 09:57:25
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d1e336

    > Jak nie ma?

    ano nie ma .... juz informacji o posiadaniu oc do karty dla konta standard
    :-)

  • 5. Data: 2005-03-18 10:10:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

    > ano nie ma .... juz informacji o posiadaniu oc do karty dla konta standard
    > :-)

    aaaaa, oc :-)

  • 6. Data: 2005-03-18 10:13:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > aaaaa, oc :-)

    "Po drugie, zawierając umowę o Konto e-direct dostajesz od nas w
    pakiecie bardzo atrakcyjne ubezpieczenie na nieuprawnione użycie karty,
    OC w życiu prywatnym, a w pakiecie srebrnym i złotym dodatkowo
    ubezpieczenie samochodowe assistance, NNW i turystyczne."
    pewnie zapomnieli usunąć...

    swoją drogą pięknie, ani słowem się nie zająknęli... nie chodzi o sam
    fakt likwidacji tego ubezpieczenia, ale o tryb w jakim zostało to
    przeprowadzone...

  • 7. Data: 2005-03-18 10:47:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Wojciech Nawara napisał(a):
    >
    > swoją drogą pięknie, ani słowem się nie zająknęli... nie chodzi o sam
    > fakt likwidacji tego ubezpieczenia, ale o tryb w jakim zostało to
    > przeprowadzone...

    Zobacz regulaminy na http://www.vwbankdirect.pl/1310.html
    Szczególne warunki ubezpieczenia posiadaczy kart VISA Volkswagen Bank Polska
    S.A. Pakiet Standard
    http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/standard_ubezp_kli
    enciVWB.pdf
    na stronie 2 nadal są warunki ubezpieczenia OC.
    A to że nie ma tego na stronie wprost - trudno powiedzieć co to znaczy.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2005-03-18 10:49:16
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A to że nie ma tego na stronie wprost - trudno powiedzieć co to znaczy.

    wiadomo :-(( jak zmieniali %%% ostatnio, to tez robili dyskoteke - na
    kontach uzytkownikow %% skakaly jak zwariowane przez 2 tygodnie
    widocznie nie potrafia inaczej :-(

  • 9. Data: 2005-03-18 10:53:09
    Od: bob <b...@m...ru>

    FAkt, ze strony http://www.vwbankdirect.pl/KontoEDirect.html
    informacja o OC dla konta standard zniknęła,

    ale w regulaminach na stronie http://www.vwbankdirect.pl/1310.html
    jest, chyba że coś źle czytam?

    Nic nie kumam, za frajerów ludzi mają? Tu jest tam nie? Właśnie wysłałem
    im kwity na konto stadard, przy aktywacji trzeba będzie się rozpytać. OC
    wydawało mi się dodatkowtym atutem jak nie to token poleci przez okno.
    Umowę podpisywałem mając przed sobą <wyciąg ze szczególnych warunków
    ubezpieczenia posiadaczy kart visa ...> gdzie w tabelce jak byk stoi:
    PAKIET STANDARD - OC OSÓB FIZYCZNYCH W ZYCIU PRYWATNYM 5.000 ZŁOTÓWEK!

  • 10. Data: 2005-03-18 11:07:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    >
    > Z regulaminów wypadł też regulamin ubezpieczenia dla posiadaczy Lokaty
    > Plus Certyfikat, ale widzę, że na stronie

    Jendak są regulaminy. Ta strona jest głupia jak but. ;-)