    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy Polska utraciła kontrolę nad złotym?
    Date: Fri, 11 Dec 2009 18:12:25 +0100

    Michal_Ko napisał(a) w wiadomości: ...

    >Jeśli ów Szewczak czyta tą grupę (co jest wcale nie takie niemożliwe),
    >to ja się go cały czas pytam, gdzie to Euro po 5,5-6zł w czerwcu 2009-
    >bo tak właśnie prognozował w marcu.
    >
    >Jak widać teraz w pieprzeniu jest nieco bardziej powściągliwy i już nie
    >używa takiej retoryki pewniaka jak wtedy :)

    "Polski złoty już dawno przestał reagować na cokolwiek poza czystą spekulacją,
    przestał reagować zarówno na słowne interwencje przedstawicieli polskich
    władz NBP czy RPP, a tym bardziej na istotne nawet publikacje danych i
    wskaźników, jak i zdarzenia polityczne najwyższej rangi."

    Czyżby życzeniem autora byłaby regulacja kursu złotego wypowiedziami
    szefów NBP lub RPP (najlepiej ze słusznego politycznie nadania)? A może
    ma reagować na informacje o utworzeniu kolejnej komisji śledczej lub
    rozmowę telefoniczną polskiego premiera z jakimś zagranicznym prezydentem?
    Wiem!!! Ma reagować na publikacje pana Szewczaka!

    Greenspan też niby słownie dolara regulował ale ostatnio stał się jakby
    niemodny...

    Arek