  • 1. Data: 2009-01-14 11:26:23
    Temat: Czy Maliszewski ma racje ?
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://jacekmaliszewski.blox.pl/2009/01/Kredyt-hipot
    eczny-w-Euro-ciekawa-alternatywa.html

  • 2. Data: 2009-01-14 11:29:15
    Temat: Re: Czy Maliszewski ma racje ?
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    tzn chodzi mi o kurs euro a nei o niuanse kredytowe ;) bo rozumiem ze koles
    oczekuje spadku kursu albo conajmniej konca umacniania sie.

  • 3. Data: 2009-01-14 12:22:26
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    ab wrote:
    > rozumiem ze koles
    > oczekuje spadku kursu albo conajmniej konca umacniania sie.

    Napisal o tym, ze nie warto podejmowac ryzyka zdawania sie na los za 4-5
    lat, kiedy z automatu przewalutuja kredyty. Czujesz subtelna roznice? ;)
    Maciej

  • 4. Data: 2009-01-14 13:04:49
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Zywno" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Napisal o tym, ze nie warto podejmowac ryzyka zdawania sie na los za 4-5
    > lat, kiedy z automatu przewalutuja kredyty. Czujesz subtelna roznice? ;)

    A czym różni się zdanie się na los za 4-5 lat
    od zdania się na los już teraz?

  • 5. Data: 2009-01-14 13:17:13
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Greg wrote:
    > A czym różni się zdanie się na los za 4-5 lat
    > od zdania się na los już teraz?

    A w jakiej walucie bedzie prawdopodobnie zarabial Kowalski za 10 lat?
    Maciej

  • 6. Data: 2009-01-14 13:49:00
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Maciej Zywno" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > A w jakiej walucie bedzie prawdopodobnie zarabial Kowalski za 10 lat?
    > Maciej

    Nie wiem.

    Zakladajac, ze Ty to wiesz i ze wiesz, ze bedzie to EUR:
    Dlaczego rozsadniej jest przewalutowac juz dzis a nie czekac na nowa walute?
    Mozna zdac sie na los na 2 sposoby:
    1) Nie przewalutowywac i czekac na EUR. Modlimy sie o spadek na EUR/PLN.
    2) Przewalutowac juz dzis. Modlimy sie o wzrost.
    Czym sie rózni zdanie na los w przypadku 1 i 2?
    Gdzie ryzyko jest wieksze a gdzie mniejsze?

  • 7. Data: 2009-01-14 13:51:55
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2) Przewalutowac juz dzis. Modlimy sie o wzrost.
    > Czym sie rózni zdanie na los w przypadku 1 i 2?
    > Gdzie ryzyko jest wieksze a gdzie mniejsze?

    Oczywiście miało byc na odwrót:
    1 - modlitwa o wzrost
    2 - modlitwa o spadek
    Ale niczego to nie zmieania..

  • 8. Data: 2009-01-14 14:43:33
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Greg wrote:

    > Nie wiem.

    To jak? Przeczytales w ogole tamten post czy nie? Hint: tam jest mowa o
    automatycznym przewalutowywaniu kredytow za pare lat na euro.

    > Czym sie rózni zdanie na los w przypadku 1 i 2?

    Nie wiadomo czy warto przewalutowac teraz czy za miesiac czy za rok czy
    za 5 lat. Roznica jest taka, ze teraz Ty mozesz zdecydowac, kierujac sie
    mniej lub bardziej sensownymi wg Ciebie przeslankami, a pozniej nie
    bedziesz mial nic do gadania.

    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 9. Data: 2009-01-14 14:58:00
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Maciej Zywno pisze:

    > To jak? Przeczytales w ogole tamten post czy nie? Hint: tam jest mowa o
    > automatycznym przewalutowywaniu kredytow za pare lat na euro.

    Nie będzie automatyczneg przewalutowania.
    Zawsze możesz dogadac sie z innym bankiem i przejąć kredyt

  • 10. Data: 2009-01-14 15:15:49
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    > To jak? Przeczytales w ogole tamten post czy nie? Hint: tam jest mowa o
    > automatycznym przewalutowywaniu kredytow za pare lat na euro.

    I z niego wynika niepodwazalny fakt, ze Kowalski za 10 lat bedzie placil w
    jakiejs konkretnej walucie?
    OK. To ja na swoim blogu dzis napisze ze Nowak za 7 lat bedzie placil w
    rupiach.

> [...]
    > 5 lat. Roznica jest taka, ze teraz Ty mozesz zdecydowac, kierujac sie
    > mniej lub bardziej sensownymi wg Ciebie przeslankami, a pozniej nie

    A to dlaczego?
    Pózniej tez bedziesz mógl przewalutowac. Z EUR na inna walute.
    Nadal nie wyjasniles dlaczego decyzja podjeta dzis jest obarczona mniejszym
    ryzykiem niz jej nie podjecie.