  • Data: 2020-08-11 11:55:27
    Temat: Re: Czemu pl.BIZNES.banki?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Czemu ta grupa jest w hierarchii pl.biznes.*, skoro użytkownicy tej
    > grupy to raczej klienci banków i z tego powodu to żaden biznes dla
    > nich?
    A gdzie indziej byś ją umieścił (zakładając, że była już grupa biznes)
    soc? rec? misc (to chyba najprędzej)?

    > Czyżby pierwotnie grupa miała inny charakter i bywali tu sami bankowcy
    > - ktoś pamięta jej początki?

    Zawsze odkąd pamiętam (a to już zeszłe tysiąclecie :P) byli tu klienci.
    Myślę że (podobnie jak przy pl.biznes.wgpw) chodziło o zarabianie/obracanie
    pieniędzy przy pomocy banków. Pamiętaj że kiedyś lokaty (przynajmniej nominalnie)
    miały więcej niż 0.001%
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/