  • 1. Data: 2020-08-11 11:48:41
    Temat: Czemu pl.BIZNES.banki?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czemu ta grupa jest w hierarchii pl.biznes.*, skoro użytkownicy tej
    grupy to raczej klienci banków i z tego powodu to żaden biznes dla
    nich?
    Czyżby pierwotnie grupa miała inny charakter i bywali tu sami
    bankowcy - ktoś pamięta jej początki?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-08-11 11:55:27
    Temat: Re: Czemu pl.BIZNES.banki?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Czemu ta grupa jest w hierarchii pl.biznes.*, skoro użytkownicy tej
    > grupy to raczej klienci banków i z tego powodu to żaden biznes dla
    > nich?
    A gdzie indziej byś ją umieścił (zakładając, że była już grupa biznes)
    soc? rec? misc (to chyba najprędzej)?

    > Czyżby pierwotnie grupa miała inny charakter i bywali tu sami bankowcy
    > - ktoś pamięta jej początki?

    Zawsze odkąd pamiętam (a to już zeszłe tysiąclecie :P) byli tu klienci.
    Myślę że (podobnie jak przy pl.biznes.wgpw) chodziło o zarabianie/obracanie
    pieniędzy przy pomocy banków. Pamiętaj że kiedyś lokaty (przynajmniej nominalnie)
    miały więcej niż 0.001%
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-08-11 12:06:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Aug 2020 11:55:27 +0200, null<k...@p...onet.pl> wrote:
    > soc? rec? misc (to chyba najprędzej)?

    No misc. Chodź ja się czyta posty niektórych to nawet rec pasuje.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-08-11 17:57:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.2468682307670204296@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

    > Czemu ta grupa jest w hierarchii pl.biznes.*, skoro użytkownicy tej
    > grupy to raczej klienci banków i z tego powodu to żaden biznes dla
    > nich?

    Chodzi o biznes jak Zabłocki na mydle.

    pl.biznes.banki.mydlane

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 5. Data: 2020-08-13 01:51:55
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2020-08-11 o 11:48, Marek pisze:
> [...]
    > grupy to raczej klienci banków i z tego powodu to żaden biznes dla nich?
    > Czyżby pierwotnie grupa miała inny charakter i bywali tu sami bankowcy -

    Nie trzeba powadzić biznesu by o nim dyskutować, tu jest początek:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.biznes.banki

  • 6. Data: 2020-08-13 07:29:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 11:48:41 +0200, Marek napisał(a):
    > Czemu ta grupa jest w hierarchii pl.biznes.*, skoro użytkownicy tej
    > grupy to raczej klienci banków i z tego powodu to żaden biznes dla
    > nich?

    Myslisz, ze lepsza bylaby pl.rec ? :-)

    > Czyżby pierwotnie grupa miała inny charakter i bywali tu sami
    > bankowcy - ktoś pamięta jej początki?

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.biznes.banki

    Grupa o bankach mialaby za zadanie stac sie forum wymiany pogladow
    na temat funkcjonowania bankow w Polsce i zagranica - zarowno krytyki,
    jak i pochwaly (no bo przeciez uslugi bankowe sa dla ludzi i staja sie
    elementem zycia codziennego, wprawdzie mniej popularna niz codzienne
    zakupy, ale kontakt z bankiem przynajmniej 1-2 razy w miesiacu jest
    dla
    niektorych koniecznoscia - posiadacze kont osobistych - a kredytowanie
    ludnosci staje sie coraz bardziej popularne). Niektore uslugi bankowe
    sa
    bardziej od innych korzystne i warte polecenia - np. niektore kredyty
    samochodowe, kredyt studencki, mozliwosc korzystania z uslug bankowych
    przy pomocy Internetu. Czesc bankow obchodzi sie z klientami dobrze,
    inne gorzej. Niektorzy lepiej, inni gorzej orientuja sie co gdzie i
    jak zalatwic.

    Wszystkie tego typu dyskusje, wymiana mysli, porady, watpliwosci,
    marzenia, pomysly, ostrzezenia znalazlyby tu miejsce. Oprocz klientow
    bankow na pewno skorzystaliby na tym studenci studiow zwiazanych z
    bankowoscia i finansami, a takze pracownicy bankow.

    Dozwolone beda tematy scisle powiazane z tematyka bankow i bankowosci,
    zabronione wszystkie inne. Istnieja inne grupy w hierarchii pl.biznes,
    na ktore nalezy kierowac watki nie dotyczace bankow.

  • 7. Data: 2020-08-15 23:36:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Aug 2020 07:29:21 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sie
    > elementem zycia codziennego, wprawdzie mniej popularna niz codzienne

    Nn oni gdzie tu biznes (z pkt. widzenia subskrybenta)? Bardziej
    pl.soc.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2020-08-19 08:42:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Aug 2020 23:36:33 +0200, Marek napisał(a):

    > Nn oni gdzie tu biznes (z pkt. widzenia subskrybenta)? Bardziej
    > pl.soc.

    Bylo glosowac przeciw, jak sie nie podoba :-)

    Biznes o tyle, ze dotyczy biznesowej dzialalnosci.

    J.

  • 9. Data: 2020-08-19 08:51:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 12:06:16 +0200, Marek napisał(a):

    > No misc. Chodź ja się czyta posty niektórych to nawet rec pasuje.

    Banki sie ujednolicily, to teraz istotnie grupa jest rec :-)

    Ale kiedys tak nie bylo.
    Grupa powstala w 1998 - wtedy nawet jeszcze mBanku nie bylo.

    J.

  • 10. Data: 2020-08-19 08:58:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marek <f...@f...com> writes:

    > No misc. Chodź ja się czyta posty niektórych to nawet rec pasuje.

    To zainicjuj procedurę zmiany położenia w hierarchi jeśli AŻ TAK Cię to
    uwiera.

    W momencie zakładania pewnie pasowało tutaj, a później nikomu się nie
    chciało przenosić.

    KJ