  • Data: 2014-09-26 08:09:51
    Temat: Re: Czemu Meritum daje 4 procent?
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam konto od dłuższego czasu, ale dawniej było tak, iż aby założyć
    > lokatę internetową nie trzeba było posiadać konta.

    Bo ona nie jest internetowa. Możesz ją założyć TYLKO w placówce.
    Musisz więc te np. 100k mieć przy sobie, albo wcześniej je przelać do
    BZWBK. Żeby już u nich leżały, jak przyjdziesz założyć.
    Żeby przelać, musisz mieć u nich jakikolwiek rachunek. A jak masz
    rachunek i nawet dostęp do niego online, i te 100k na swoim rachunku w
    BZWBK to i tak musisz użyć nóg, żeby to założyć.