  • Data: 2014-09-26 06:15:31
    Temat: Re: Czemu Meritum daje 4 procent?
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-25 21:29, wiatrak pisze:
    > Chyba chce być więcej warte przed sprzedażą. Większa baza klientów,
    > większe aktywa, wyższa cena.
    >
    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/alior-chce-kupic-m
    eritum-bank,471679.html

    Niestety... Ciągle jakieś sprzedaże i liczba banków komercyjnych maleje.
    Do tego tych z atrakcyjnym oprocentowaniem to już w ogóle. Jeszcze
    niedawno korzystałem z 4-5 banków, a dziś w zasadzie tylko Idea i
    Meritum mają % godny uwagi bez większych haczyków. Gdy Kredyt Bank
    został wchłonięty przez BZ WBK oferta wyraźnie się pogorszyła
    (korzystałem z ich ROR 7%). Alior też nie błyszczy na tle Meritum, więc
    pewnie wyrównają w dół.

    --
    Pozdrawiam