  • Data: 2019-08-17 22:46:12
    Temat: Re: Czeki BLIK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Teoretycznie czeki powinny działać wszędzie tam, gdzie kody potwierdzane w apce.
    Praktycznie są problemy.
    POSy potestuj, ja spróbuję przy okazji w biedronku.
    Tylko nie zapomnij, że po 9-cyfrowym czeku trzeba jeszcze 4-cyfrowe "hasło do
    czeków".
    A czy to takie zaskakujące?
    Myślę, że bardziej było uczenie kasjerów w biedronku, jak się płaci "elektroniczną
    kartą prezentową" - za pierwszym razem się nie udało, bo nie umieli, więc zadzwoniłem
    na infolinię - i dowiedziałem się, że kasjer ma wpisać ten 13-cyfrowy kod i nacisnąć
    "PSU". I potem uczyłem ;>
    Te "karty" są fajniejsze, bo wielorazowe i ważne rok - i po każdej zapłacie drukuje
    się papierek z pozostałą ilością kasy.