  • Data: 2019-08-17 16:08:41
    Temat: Re: Czeki BLIK
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Dawid Rutkowski, 16 sie 2019 w
    news:bdb9e0fb-dde0-4aee-b844-892dc1801a7e@googlegrou
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > Gorzej z płaceniem - w POSach nie sprawdzałem, ale np. automaty
    No to jest kluczowe. W Getinie jest opcja utworzenia czeku do wypłaty lub
    do płacenia. Gdzieś tym płacić chyba można.

    > OIDP są jednorazowe - czyli mają maksymalną wartość, do której danym
    > czekiem można zapłacić - ale tylko raz. Zresztą max. trwałość to 3
    > dni, więc i tak wielorazowość na niewiele by się zdała (ew. na dużo
    > małych płatności jedna po drugiej).

    Ważność ok, niestety dostałem odpowiedź z banku, że czek jest jednorazowy
    - niewykorzystna część wraca na konto. Choć jak nie spróbuję, to nic na
    100%.
    Ciekawe czy kasjerka byłaby zaskoczona, gdybym bez portfela, komórki,
    wklepał kod z pamięci przy płaceniu.

    > Z ciekawostek - santander pozwala na tworzenie czeków w
    > "komputerowym" ST, inne banki tylko w apkach.
    Bardzo fajnie.