  • 11. Data: 2002-11-05 19:50:57
    Temat: Re: Czek zagraniczny na firmę
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "mer" <b...@n...pl> wrote in message
    news:aq05b3$su8$1@news.onet.pl...
    > Jeżeli dzwonie do urzędu lub panstwowej firmy to bardzo rzadko udaje mi
    sie dowiedziec jakie
    > nazwisko ma osoba z która rozmawiam.

    hmm.. u mnie nigdy się nie zdarzyło, aby ktoś odmówił podania nazwiska
    w razie dużego oporu można powiedzieć, że przecież i tak wiadomo, kto w tym
    czasie odbierał telefon o tym numerze (ale nigdy nie musiałem tego stosować)
    zawsze grzecznie pytam "a czy mógłbym dowiedzieć się jak nazywa się osoba,
    która udzieliła mi tej informacji"

    a co do urzędów państwowych, to pamiętaj, że istnieje coś takiego jak ustawa
    o dostępie do informacji publicznej - jak odmówią telefonicznie, to piszesz
    pismo, wysyłasz poleconym-priorytetowym i czekasz

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 12. Data: 2002-11-05 19:53:22
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in message

    > Również gratuluję - miałeś szczęście.
    > Mi np. niedawno zdarzył się taki dialog ze Spoldzielnia Mieszkaniowa:

    > Ja: A mogę wiedzieć, z kim rozmawiam?
    > Pani: Nie! [rzuca słuchawką]

    hmmm.. no to ciekawa spółdzielnia
    chyba się komuś tam role pomyliły i nie wie, że to on pracuje dla ciebie, a
    nie ty mieszkasz u niego
    idź na zebranie w spółdzielni, zgłoś wniosek o przeszkolenie pani XY w
    zakresie obsługi klientów - sądzę, że jeśli mieszkają w niej normalni ludzie
    to poprą wniosek
    a jeśli nie odpowiada na pytanie to pisz wniosek - ewentualnie przestań
    płacić czynsz do czasu uzyskania odpowiedzi

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 13. Data: 2002-11-06 14:40:02
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Piotr napisał(a):

> [...]
    > zawsze grzecznie pytam "a czy mógłbym dowiedzieć się jak nazywa się osoba,
    ostatnio pytalem w multi (oddzial wroclaw), odpowiedz "a po co to panu?"
    w koncu jednak nazwisko uzyskalem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt