  • Data: 2002-11-02 17:16:15
    Temat: Re: Czek zagraniczny na firmę
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze m...@w...pl:

    > Również gratuluję - miałeś szczęście.
    > Mi np. niedawno zdarzył się taki dialog ze Spoldzielnia Mieszkaniowa:

    > Ja: A mogę wiedzieć, z kim rozmawiam?
    > Pani: Nie! [rzuca słuchawką]
    >
    > (Potem zadzwoniłem na centralę i zapytałem, z kim byłem przed chwilą
    > połączony, bo mnie rozłączyło i powiedzieli mi. Osobiście złożyłem
    > skargę u Prezesa, powiedział, że "zwróci jej uwagę", ale dziwi się, bo
    > to "pierwszy tego typu przypadek u tej pracownicy", więc nie wyciągnie
    > na razie konsekwencji - akurat w to wierzę, że pierwszy ...)

    hmmm, może dlatego że ja nie rozmawiam z pracownikami spółdizelni, ponieważ
    w takowej nie zamieszkuje. Niemniej jednak w momencie gdy dzwoniąc sam się
    przedstawię, nie napotykam oporów w poznaniu personaliów danej osoby. Gdyby
    tak się jednak zdarzyło, pewnie również bym tego nie odpuścił - to już nie
    jest kwestia braku wiadomości nie douczenia ale zwyczajne chamstwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld