  • Data: 2022-11-22 12:00:45
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Nov 2022 18:16:56 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:1km1ds35urjzi.1czccjpx20gdx$.dlg@40tude.net>
    >
    > Pracuję ze Słowakami i nie wiem czy im zazdrościć czy napuszyć się z
    > dumy. Chyba to pierwsze bo obśmiali mnie, że u nich 60 lat i na
    > emeryturę.

    Ciekawe, kiedy sie skonczy. U nich pewnie tez problem demograficzny.

    > Poza tym mają góry oświetlone od południa

    Patrze na Czechy/Karkonosze ... gory oswietlone od południa,
    a snieg trzyma sie dłuzej.

    No ale moze da sie na nich solary postawic :-)

    > i trudny dojazd ruskich czołgów.

    Naprawde trudny?

    No ale chwilowo ruskich czolgow nikt sie nie boi.
    O ile oni jeszcze maja jakies czolgi ... sprawne.

    J.