  • Data: 2022-11-21 09:20:29
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Nov 2022 08:15:25 +0100, _Master_ wrote:
    > Aby wprowadzać wspólną walutę trzeba mieć gospodarki przynajmniej na
    > podobnym poziomie rozwoju. Struktura i wielkość też ma znaczenie.

    A dlaczego trzeba?

    popatrz po jakis panstewkach, gdzie nieoficjalną walutą jest dolar,
    albo np po Watykanie.
    Albo porownaj Luxemburg z Grecją, Litwą, Łotwą.

    > Dotyczy to tak że podatków i innych dziedzin.
    > To że euro wprowadzono eksperymentalnie w kilku krajach nic nie znaczy.
    >
    > Popatrz jakie mają teraz wskaźniki ulubionej prze popaprańców inflacji.

    Covid, a moze i od dawna ulubione narzedzie banksterki :-)

    > Nie wspominając o walorze prowadzenia własnej polityki monetarnej.

    Takiej jak Jaruzelski, a teraz Kaczynski ?

    > Jebać PiS. bo to łajzy które nie potrafią nic zrobić do końca
    > Ale logika i rozum mówią co innego niż unijna propaganda.

    Mnie logika i rozum mowi, ze euro za granicą jest fajne - juz nie
    musze 5 portfeli wozic na wycieczkach.
    No a skoro jest fajne, to wypada sie przyłączyc, bo inaczej nie bedzie
    :-)

    J.