    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Curve - kto mi poleci?
    Date: Tue, 12 Mar 2019 19:28:52 +0100

    dyskusyjnych:c3c554c5-546a-44da-8685-4ab0cebf72fd@go
    oglegroups.com...

    To moze zamknij jedna i sprobuj jeszcze raz :-)

    >https://static3.santander.pl/asset/R/e/g/Regulamin-
    Promocji-Punkty-Powitalne-Santander-Bank-Polska_9343
    5.pdf
    >czyli 3200 punktów "powitalnych" dla mc silver (bo jest z logo ligi
    >mistrzów) i 1600 dla mc world (od 25 lutego ta promo, więc się chyba
    >Waldku pośpieszyłeś niestety).
    >Czyli nic aż tak specjalnego, za mc silver np. 4 bilety do cinema
    >city - i nawet się nie podwoi, bo punkty ważne tylko 3 miesiące i nie
    >dotrwają do black friday. Ale za to można iść do kina np. w sobotę
    >wieczorem bez przepłacania (tzn. ogólnie za darmo, ale za jeszcze
    >"większe darmo" ;)

    Dobre i kino, ale wiele to to nie jest.

    A jak z oplatami za karte ?
    O ile pamietam to zaba wymagala 10 transakcji ... za te 4 bilety nie
    bede liczyl i ryzykowal, ze sie przelicze :-)
    Co prawda to dopiero po roku ... sami chca, zeby zamknac i domagac sie
    kolejnej promocji :-)

    P.S. Dlaczego RRSO 13.9% ? cos drgnelo w procentach, czy doliczyli
    jakies prowizje ?

    PPS
    https://santander.pl/psd2/20-grudnia.html
    "Zmieniła się odpowiedzialność klienta za nieautoryzowane transakcje
    do 50 EUR (było 150 EUR) niezależnie od tego czy jest to transakcja
    zbliżeniowa, czy inna. W sytuacji, gdy zgubisz kartę lub urządzenie
    mobilne, którym płacisz, zgłoś nam to jak najszybciej."

    Kiedy ta odpowiedzialnosc ?

    J.