  • Data: 2019-03-12 17:36:00
    Temat: Re: Curve - kto mi poleci?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego lepiej szukać na blogach niż samemu.

    Nigdy w życiu nie śledziłem żadnego bloga. Właściwie trzeba by kiedyś
    spróbować - jakbym coś tego typu śledził to nie zadawałbym głupich pytań :)
    Właściwie jestem tylko na p.b.b i p.m.e i od roku na forum KiCada.
    Teraz mi się przypomniało, że mam ponad rok zaległości w IEEE:EMC-PSTC -
    zebrało mi się 1540 maili. Trzeba będzie przejrzeć, ale jak kiedyś się
    odgrzebywałem z zaległych 600 to mi zeszły bite 4 dni.
    P.G.