  • Data: 2019-03-12 13:48:28
    Temat: Re: Curve - kto mi poleci?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 12:54:39 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Mnie natomiast lekko zesłabił ostatnio Milek, wyklikałem Impresje ale
    > podpisując umowę w oddziale chciałem zmienić żeby "wydrukowali" Alfę i
    > panienka rzekła że się nie da. Ale jak już dostane Impresje, to przyjdę
    > z nią i wymienią mi na Alfę czy na Golda. Gdzie tu sens i logika ?

    Hehe, myślisz, że nie ma?
    Sprawdziłem - jak zamienisz to wypadniesz z promo, i to zarówno z części z ew.
    premią, jak i z bezpłatności na rok za 1 pyk/mc - i będziesz musiał robić 5.
    Dopytywałem o to, bo chciałem i promo i platynę - ale jako że promo w części z
    bonusem wymagała wniosku przez net/apkę - a, jak się okazało, zarząd banku niedawno
    podjął decyzję o tym, że platyny przez net zamówić nie można - to miałem do wyboru
    albo platyna (z rokiem bezpłatności za 1 pyk/mc) albo bonus 200zł.
    Wziąłem więc visa gold z limitem 20k i potencjalną opcją bezpłatnej zamiany na
    platynę (wymaga to też podniesienia limitu, ale zaraz można sobie obniżyć) - tyle że
    wymiana oznacza wypadnięcie karty z promo - więc nawet jak poczekam do końca maja na
    bonus, to nie będę miał platyny bezpłatnej za 1 pyk/mc, tylko za 5 - nie opłaca mi
    się.
    Ew. zamienię sobie, żeby mieć do kolekcji, i zaraz zgłoszę kartę do zamknięcia -
    milek ma bardzo miły dział retencji, więc nawet mogę na tym być do przodu, a pewnie o
    "platynowców" dbają lepiej niż o zwykłych "goldowców" ;>