  • Data: 2019-03-11 14:50:55
    Temat: Re: Curve - kto mi poleci?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 14:28:30 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > N26 nie, nie chcę.
    > Chociaż może tylko na razie nie chcę. Tak, jak nie chciałem Curve. :)

    Polubisz.
    Mi dziś niestety santander odmówił wydanie trzeciej karty kredytowej, a jest promo
    priceless specials - ale cóż, jak nie to nie.

    > Z Curve utknąłem na weryfikacji karty kredytowej. Czekam aż transakcja
    > pojawi się w historii konta, żebym mógł wprowadzić kod. Ile dni to potrwa?

    Sprawdź w blokadach (zgaduję, że dodałeś santander 1-2-3), w historii sensu stricte
    będzie pewnie dopiero jutro (OIDP, że santander rozlicza MC w D+1, a visy w D+2).
    Ja ostatnio miałem blokadę na 11 groszy. KOD C-xxxx jest dobrze widoczny.

    > Przy wpisywaniu adresu miałem zagwozdkę, w pierwszej kolejności chcieli
    > numer domu. Wpisałem w tym polu "ul. " i adres już wygląda normalnie.

    Oj tak, adresują po angielsku i wygląda to dziwacznie na tej kopercie/paczuszce
    (ładnie pakują karty i stempel royal mail jest) - ale dochodzi, przynajmmniej do mnie
    i trzech poleconych.