eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Date: Wed, 16 Oct 2019 20:24:28 +0200

    > Aleś sobie wybrał, przecież jest tyle prostszych - przede wszystkim za zakładanie
    kont, a nie za branie kredytów - z czym dla DG wiadomo, że są kłody pod nogi.

    Bo akurat by mi się ten kredyt przydał, a moje doświadczenie z kupowania
    mebli i rowerów na RRSO 0 mówiło mi, że nie powinno być problemów.

    > Akurat tu miała rację - może i dla tej promocji można jako "konto" mieć PRP - ale
    Ty nie możesz PRP w CA - ani w żadnym innym banku - założyć, ponieważ masz już jakieś
    konto w banku (pytanie, czy w PL, czy w ogóle w UE/EOG).

    Nie pisałem dalej bo zakładałem, że to już wynika.
    Jak jej pokazałem ich własny regulamin to stwierdziła, że jak chcę to mi
    założy PRP.

    Dlaczego według Ciebie nie mogę?
    Nie znam szczegółów, ale zakładam, że banki muszą założyć PRP komuś, kto
    nie ma żadnego konta, ale chyba nie mają zakazu zakładania komu innemu.
    Jak ktoś założy jako pierwsze PRP a potem jakieś inne to może też nie ma
    obowiązku zamykać PRP.

    W regulaminie mają:
    Konto = konto w Banku.
    Bank = CA.

    Czyli jak mam u nich konto to nie mogę RPR, a jak mam w innym banku to mogę.
    P.G.