  • Data: 2004-02-24 13:01:54
    Temat: Re: Co zrobic zeby bylo
    Od: "K" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> napisał(a):

    > Jako "zemstę" za wprowadzenie opłat w mB proponuję dodatkowo pobierać
    > codziennie 3 razy z bankomatów Eu. lub BZ minimalne kwoty. Jak będą to
    > robić wszyscy mBankowi grupowicze przez miesiąc to puścimy ten okropny
    > mB w skarpetkach.

    Nie proponowalbym uciekac sie do emocji w takich kwestiach. Moja rada jest
    czyto ekonomiczna. Po prostu proponuje jak najbardziej ekonomiczne
    postepowanie dla klientow ktorym zalezy na wlasnych pieniadzach, poprzez
    dzialania o ktorych pisalem w pierwotnym mailu zyskujemu to ze wszelkie
    operacje wykonywane przez nas sa darmowe a przy okazji wspieramy bank ktory
    pozwala wykonawac nam te operacje troche kosztem tego ktory juz nie jest nam
    przyjazny - to jest chyba bardzo proste z ekonomicznego p-tu widzenia.
    Po prostu - jak zalezy Ci na jak najmnieszych oplatach to rob wszystko zeby
    te oplaty byly jak najmnijesze (nawet kosztem innych bankow) a bank swiadom
    dzialania tych mechanizmow (miejmy nadzieje) bedzie dalej utrzymywal sowja
    przyjazna wobec klienta strategie i nie popelni tego bledu co mbank chociazby.