  • Data: 2004-02-24 15:57:45
    Temat: Re: Co zrobic zeby bylo "za darmo"
    Od: "PMZ" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i co, będziesz tak co pół roku przenosił rachunek z banku do banku z
    > powodu głupich 50 gr czy złotówki za przelew ?
    > Pewno należysz do ludzi którzy potrafią dymać piechotą 5km na targ po
    > 3kg ziemniaków, bo tam są tańsze o 10gr na kilogramie.

    Jak ktoś jest bezrobotny i nie ma nic do roboty przez cały dzień, to może mu
    się opłacić dymać na targ, ,żeby zaoszczędzić 2 złote na zakupach, bo za
    tego dwójaka kupi sobie piwo albo gazetę. Mnie się to nie opłaci, bo w
    dodatkowym czasie, który poświęciłbym na dymanie na odległy targ zarobię
    więcej, niż oszczędzę na zakupach. Rachunek ekonomiczny działa w każdym
    przypadku.

    Ciekawe, czy ktoś z dyskutantów wyszedł poza dywagacje teoretyczne i
    rzeczywiście poświecił czas na założenie sobie dodatkowych kont i robienie
    na nich jakichś misternych operacji (tu tylko przelew, tam tylko karta, tu
    zlecenie stałe, tam otwarty kanał GPRS na zasilenie konta na 30 sekund przed
    transakcją) tylko po to, żeby oszczędzić tę złotówkę czy dwie miesięcznie.

    Czy przez ten czas nie warto byłoby popracować dlużej i zarobić więcej? A
    jeśli u kogoś czas pracy nie przekłąda się bezpośrednio na zarobek, to nie
    wiem, może posprzątać sobie biurko, uporządkować coś w komputerze albo w
    papierach, zrobić wcześnieji zakupy albo dłużej się wyspać - myślę że z tego
    byłby większy pożytek niż z trzaskania klawiaturą i konstruowania zawiłych
    procedur na trzy konta i pięć kart.

    No chyba, że siedzą tu sami studenci i różne biurowe olewusy (bez obrazy,
    żartuję) którym żaden szef nie zagląda przez ramię i nie sprawdza czym się
    zajmują w godzinach pracy. A powinien. ;-)

    Pozdrawiam (już po pracy, trzaskam w wolnym czasie)
    PMZ,