  • 11. Data: 2003-12-30 16:26:39
    Temat: Re: Co zamiast KK Citi?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 16:28:21 +0100, "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <s...@w...pl> wrote:

    >Alternatywa jest na kazdym kroku, Raiffeisen, moze Millennium (z pieknym
    >podgladem przez net za freeeko czyli w cenie karty), albo jakis MasterCard z
    >BPH PBK (zwlaszcza w strefie Euro).

    Alternatywa? Nie. Jeynie kiepskie naśladownictwo.

    >CITI moze i potrafi zejsc z oplat ale nie do akceptowalnego poziomu to (1),
    >a (2) to IMHO troszke obciach uzywac tej karty ze wzgledu na polityke banku
    >wciskania tych kart wszystkim i wszedzie, ze szczegolnym uwzglednieniem
    >budzetowki i upadajacych panstwowych molochow.

    No to jej nie używaj. Potem, jak będziesz płacił za zakupy jakie ktoś
    na Twoje konto zrobi, to zrozumiesz ile brak obciachu kosztuje :)
    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2003-12-30 16:27:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 16:41:10 +0100, "Witek" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >IMHO najlepsza będzie KK multibanku (szczególnie jeśli sie ma juz konto w multi
    >;>). Obecnie jest promocja wydanie 0zl. Są też (nie wiem czy nadal) b.ciekawe
    >promocje dla aqariusów -gold i platyna za połowę ceny. Ewentualnie KK mBanku -
    >to jest prawie identyczna karta, ale inne promocje ;)
    >Zaletą tych kart są całkiem dobre kursy w eurolandzie -wydzodzi spooooro taniej
    >niż VC citi, zauważalnie taniej niż MC citi i troszczeczkę taniej niż DC.

    Wadą to, że sa mało bezpieczne, a procedura reklamacyjna uznaniowa. Do
    tego ubezpieczenie przez firmę zewnętrzną. Na dodatek prosta niby
    procedura przeniesienia karty z innego banku jakoś często kończy się
    odmową wydania karty.
    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-12-30 16:28:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 17:04:03 +0100, "Witek" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Posiadanie konta i KK z automatyczną spłatą jest wygodne. A już napewno

    Dla banku? Tak.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2003-12-30 16:30:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Dec 2003 17:04:03 +0100,
    osoba podpisana: Witek <j...@c...barg.sv>
    napisała:
    > Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał:
    [...]

    > posiadanie jednej takiej KK ;) Szkoda, że nie mozna ustanowić PZ do spłaty
    > innych KK ;>

    Dla KK BZWBK można (ale kosztuj 1,2 PLN/mies :-( inaczej dawno bym miał)

    KJ

    --
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 15. Data: 2003-12-30 16:47:59
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał:
    > Dla banku? Tak.

    Boisz się czegoś ? ;)

  • 16. Data: 2003-12-30 16:51:00
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał:

    Od 12/10 obowiązuje ustawa o EPI ! Poza tym w m**bankach zmieniły się "nieco"
    warunki ubezpieczenia.

    > Wadą to, że sa mało bezpieczne,

    ???
    Jest zerowa odpowiedzialność i brak limitu czasowego na zgłoszenie.

    > a procedura reklamacyjna uznaniowa.

    Składałeś kiedyś reklamacje karcianą w mB/MB ?
    Bo ja tak. I to nie raz. Jakoś nigdy nie było problemów.

    > Do
    > tego ubezpieczenie przez firmę zewnętrzną.

    Tak, ale PONIŻEJ 150euro.

  • 17. Data: 2003-12-30 17:02:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 17:47:59 +0100, "Witek" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Boisz się czegoś ? ;)

    Bank sie pomylił. Pomyśł co się dzieje dalej, zanim sprawę odkręcisz?
    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2003-12-30 17:03:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 17:51:00 +0100, "Witek" <j...@c...barg.sv> wrote:

> [...]
    >warunki ubezpieczenia.

    >???
    >Jest zerowa odpowiedzialność i brak limitu czasowego na zgłoszenie.

    Nie jest zerowa, zobacz sobie też jak wygląda reklamacja nie Twojej
    transakcji.

    >Składałeś kiedyś reklamacje karcianą w mB/MB ?
    >Bo ja tak. I to nie raz. Jakoś nigdy nie było problemów.

    Tak, z problemami, mam inną skalę porównawczą.

    >Tak, ale PONIŻEJ 150euro.
    Poczytaj ustawę. Jest firtka.
    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2003-12-30 17:49:50
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał:
    > Dla KK BZWBK można (ale kosztuj 1,2 PLN/mies :-( inaczej dawno bym miał)

    Ale to jest coś takiego jak automatyczna spłata KK w mB/Multi. Mnie chodzi o
    normalne PZ do spłaty KK ;)

    --
    Witek

    Ps. dobrze, że jest tutaj chociaż ktoś co sie nie boi ;)

  • 20. Data: 2003-12-30 18:17:58
    Temat: Re: Co zamiast KK Citi? [EOT]
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał:
    > Nie jest zerowa, zobacz sobie też jak wygląda reklamacja nie Twojej
    > transakcji.
    > Tak, z problemami, mam inną skalę porównawczą.

    Mam obie karty. Różnica jest taka: w citi kasa jest od razu (warunkowo), a w
    mB/MB jest zwrot i wisi jako nierozliczona blokada (saldo sie zmniejsza).

    > Poczytaj ustawę. Jest firtka.

    Przesadzasz. Zresztą ostatnie orzecznictwo jest w większości korzystne dla
    posiadacza.

    --

    Dla banku najlepszy jest klient, który się zadłuża ;P

    > Bank sie pomylił. Pomyśł co się dzieje dalej, zanim sprawę odkręcisz?

    Ja tylko sprawdzam wyciąg KK (niezależnie czy to jest citi, czy inna karta...).
    Jeśli coś zareklamuje automat pobiera mniejsza kwotę. Tyle.

    EOT, bo robi sie nie na temat.