  • Data: 2023-01-27 12:20:38
    Temat: Re: Co z tymi ARSami?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 27 stycznia 2023 o 11:56:19 UTC+1 Mac Ka napisał(a):

    > Tak, PKO ma 2 znane mi karty kredytowe, które nie mają prowizji od transakcji
    walutowych, co więcej pozwalają nawet na bezpłatna wypłatę z bankomatów, oczywiście
    pod warunkiem, że tego samego dnia spłacisz saldo, bo odsetki są naliczane
    standardowo. Do tego ubezpieczenie podróżne, więc oferta dla aktywnych całkiem fajna.
    Warunki do zwolnienia z opłat też da się spełnić nawet jeśli aż tyle się nie wydaje,
    wystarczy zastosować kilka tricków ;).

    Hehe, dwie ;>
    Tak samo można powiedzieć, że na okładce vogue i w teledysku Freedom'90 było aż pięć
    laseczek do wyboru,
    tylko co z tego, skoro na żadną cie nie stać ;P

    A co do bankomatu - trzeba spłacić całe saldo czy tylko tą wypłatę?
    W citku OIDP jest w regulaminie, że najpierw spłacają się gotówkowe, a potem
    bezgotówkowe - niezależnie od daty.
    Tylko jeszcze kwestia, kiedy się ta wypłata rozliczy - bo odsetki dopiero od
    rozliczenia,
    ale spłacenie też możliwe dopiero po rozliczeniu - więc może być konieczność
    czatowania.