  • Data: 2016-07-04 21:49:12
    Temat: Re: Co wydaje Citibank w zamian za Visa Gold?
    Od: koala <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.06.2016 11:23, Dawid Rutkowski wrote:
    > Ehm, a dlaczego mieliby wydać cokolwiek innego niż visę gold ?
    > To, że nie mam jej na stronie nie oznacza, że znikła z oferty banku - to oferta na
    stronie jest dziwaczna - niby prawie spójna, bo na stronie są karty, które można
    zamówić przez net - a "zwykłe" silver, gold i platinum są dostępne, ale tylko w
    oddziałach lub przez telefon - ale też nie wiadomo po co na stronie jest też o
    "czarnej" KK - aż kusi, żeby poszukać wniosku ;P

    Bo tak robią ostatnio...mają lepsze warunki na Mastera więc wpychają.
    Z resztą w Citku MC miało lepszą funkcjonalność...

    Pozdr,
    Koala