  • 1. Data: 2016-06-29 00:15:38
    Temat: Co wydaje Citibank w zamian za Visa Gold?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie co wydaje Citibank w zamian za kartę Visa Gold której
    kończy się ważność? World MasterCard już mam to chyba drugiej nie
    przyślą ;-)

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-06-29 14:32:06
    Temat: Re: Co wydaje Citibank w zamian za Visa Gold?
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 29.06.2016 00:15, Bogdan B. wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś wie co wydaje Citibank w zamian za kartę Visa Gold której
    > kończy się ważność? World MasterCard już mam to chyba drugiej nie

    Mastera Golda...ale jak przyciśniesz to oddadzą Vise (mnie chcieli
    oddać..ale zostałem przy masterze..też 2 sztuką od nich..ale różne
    terminy spłaty).

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2016-06-30 11:23:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ehm, a dlaczego mieliby wydać cokolwiek innego niż visę gold ?
    To, że nie mam jej na stronie nie oznacza, że znikła z oferty banku - to oferta na
    stronie jest dziwaczna - niby prawie spójna, bo na stronie są karty, które można
    zamówić przez net - a "zwykłe" silver, gold i platinum są dostępne, ale tylko w
    oddziałach lub przez telefon - ale też nie wiadomo po co na stronie jest też o
    "czarnej" KK - aż kusi, żeby poszukać wniosku ;P

  • 4. Data: 2016-07-04 21:49:12
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 30.06.2016 11:23, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    oddziałach lub przez telefon - ale też nie wiadomo po co na stronie jest też o
    "czarnej" KK - aż kusi, żeby poszukać wniosku ;P

    Bo tak robią ostatnio...mają lepsze warunki na Mastera więc wpychają.
    Z resztą w Citku MC miało lepszą funkcjonalność...

    Pozdr,
    Koala

  • 5. Data: 2016-07-05 09:45:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Tzn. kto ma lepsze warunki na MC - klient od banku czy bank od mc ?
    Kiedyś się chyba o to pytałem - i chyba nawet w citku - i OIDP zmiana organizacji czy
    typu karty wymaga co najmniej aneksu, jeśli nie nowej umowy. Także tak sobie
    "wcisnąć" nie mogą - tzn. nie wolno im, ale, póki ich ktoś nie przystopuje, to pewnie
    że mogą sobie robić co chcą.

    A ta lepsza funkcjonalność MC to jaka ?
    Na pewno możliwość dostania naklejki zbliżeniowej - dla mnie bardzo fajna, noszę jako
    brelok przy kluczach, a karta sobie spokojnie leży w domu - ale to chyba wszystko,
    może jeszcze buy&smile, o ile ktoś jest tak bogaty, by z tych rabatów korzystać - ale
    od czasu, jak to sprawdzałem i porównywałem z visą, to visa uruchomiła nowe visa
    offers - tego już nie porównywałem.
    I jeszcze ew. lepsze kursy MC przy transakcjach zagranicznych - ale o tym właśnie
    rano myślałem, żeby sprawdzić - i jeszcze nie sprawdziłem - bo w citku i visa i mc są
    rozliczane w PLN - także wiadomo, że visa wprowadziła większe spready przy
    przeliczaniu na PLN, ale do sprawdzenia jest, czy tego samego nie zrobił MC - bo
    zwykle patrzy się na MC przez pryzmat tego, że kartę rozlicza się w euro, a 500 mln
    mieszkańców UE to jednak sprawa ważniejsza niż niecałe 40mln w PL - i tych z UE już
    tak się bardzo w konia nie da robić...
    Cała reszta identiko - czy też może o czymś nie wiem ?