  • 1. Data: 2003-09-22 15:44:37
    Temat: Co to znaczy token?
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Przepraszam być może to głupie pytanie ale co to właściwie jest?
    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 2. Data: 2003-09-22 16:08:10
    Temat: Re: Co to znaczy token?
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-22 18:08, jednak* Marek J* napisał :

    > Użytkownik "Jasiu" <b...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > To jest takie urządzenie elektroniczne (np. w formie breloczka lub
    > kalkulatora) na którym wyświetla Ci się hasło złożone z cyferek, które np.
    > co minutę jest inne. Działanie tokena opiera się na tym, że system bankowy
    > wie jaki masz token i jakie jest jego aktualne wskazanie. Niektóre tokeny są
    > zabezpieczone dodatkowo PINem - wyświetlą hasło tylko gdy podasz właściwy
    > PIN.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    Czyli rozumiem że jak założe konto np. w mBanku to takie coś dostane gratis?
    Czy to jest ta książeczka kodów?

    Pozdrowienia
    Blecota

  • 3. Data: 2003-09-22 16:08:12
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

  • 4. Data: 2003-09-22 16:23:58
    Od: "Tomek" <k...@i...pl>

    > Czyli rozumiem że jak założe konto np. w mBanku to takie coś dostane
    gratis?
    > Czy to jest ta książeczka kodów?
    > Pozdrawiam

    w mBanku nie ma tokena, w zamian wlasnie dostaje sie liste hasel
    jednorazowych
    tokeny sie w innych bankach ..i wyreczaja wlasnie te jednorazowe hasla, np.
    LukasBank ma tokeny itd.

  • 5. Data: 2003-09-22 16:24:53
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

> [...]
    > : Czyli rozumiem że jak założe konto np. w mBanku to takie coś dostane
    > gratis? : Czy to jest ta książeczka kodów?
    mBank nie używa tokenów. Lista kodów jednorazowych to papierowa imitacja
    takoena :)
    Przeczytaj sobie regulamin mBanq

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 6. Data: 2003-09-22 16:25:13
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-22 18:23, jednak* Tomek* napisał :

> [...]
    > jednorazowych
    > tokeny sie w innych bankach ..i wyreczaja wlasnie te jednorazowe hasla, np.

    Serdeczne dzięki za odpowiedź uważasz że mBank jest spoko?

    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 7. Data: 2003-09-22 16:29:59
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > Czyli rozumiem że jak założe konto np. w mBanku to takie coś dostane
    > gratis?
    > Czy to jest ta książeczka kodów?
    > Pozdrawiam
    Nie.
    Książeczka kodów jest stosowana w jednych bankach, token w innych.
    W mBanku, Inteligo jest książeczka kodów. Od niedawna Pekao SA też
    stosuje książeczki kodów - wcześniej tokeny.

    Tomek

  • 8. Data: 2003-09-22 18:39:26
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:h18nkb.sd7.ln@serwerek...

    > Książeczka kodów

    Ostatnimi dniami wiele osób używa tego terminu - wcześniej nigdy się z nim
    nie spotkałem... Kto taką terminologię wprowadził?

  • 9. Data: 2003-09-22 18:55:50
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > Ostatnimi dniami wiele osób używa tego terminu - wcześniej nigdy się z nim
    > nie spotkałem... Kto taką terminologię wprowadził?

    Lista haseł jednorazowych :-P
    Tomek

  • 10. Data: 2003-09-22 19:34:52
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:tignkb.bb9.ln@serwerek...

    > Lista haseł jednorazowych :-P

    Wiem, ale właśnie wszyscy używali tego terminu (albo karta kodów) i nagle
    "książeczka". BTW: czy gdzieś jest to w formie książeczki?