  • 31. Data: 2003-09-24 17:26:14
    Temat: Re: Co to znaczy token?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Grzegorz Olbrys napisał:

    > Poza tym nie jestem pewien co do tej "taniości". Ktoś (coś) musi chyba te
    > papierki drukować, pakować, wysyłać co jakiś czas. A taki tokenik (zwłaszcza
    > ten uproszczony "sterowany" zmianą czasu a nie kodem z klawiatury) to tylko
    > kawałeczek elektroniki (pewnie z Chin :) ) wysyłasz i wio...

    Tak, tylko ja zużywam circa jedną listę haseł na rok (a konto jest moim
    podstawowym i przechodzą przez nie wszystkie płatności domowe). Niech
    ten kawałeczek plastiku kosztuje nawet 10% tego co wołają za jego
    zgubienie czyli 20 zł. 20/1,20 (koszty druku i pakowania da się pewnie
    upchnąć w rabacie z poczty) =~17 lat użytkowania konta. Dużo za dużo.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 32. Data: 2003-09-24 17:28:57
    Od: "Grzegorz Olbrys" <golbrys@(usun_to)poczta.onet.pl>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    > Jest mniejsza do noszenia.
    No tu bym się spierał - widziałes token VW Banku ?

    > Jak sie zgubi/nadepnie, to nie trzeba placic jakiejs duzej kwoty.
    No to już coś - zgadza się

    > Nie wyczerpuje sie bateria.
    Jak wyczerpie się bateria to wymienią token za darmo

    > Dziala ponizej -50C ;)
    I tu mnie przekonałeś ;)
    Dzięki

    GO

  • 33. Data: 2003-09-24 18:29:04
    Od: "Grzegorz Olbrys" <golbrys@(usun_to)poczta.onet.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message
    > Niech ten kawałeczek plastiku kosztuje nawet 10% tego co wołają za jego
    > zgubienie czyli 20 zł. 20/1,20 (koszty druku i pakowania da się pewnie
    > upchnąć w rabacie z poczty) =~17 lat użytkowania konta. Dużo za dużo.

    No tak ale to w przypadku zgubienie/zniszczenia. Normalnie nie płacisz nic a
    wygodniej to nosić niż papierzyska jakieś. No chyba, że token jest rozmiarów
    kalkulatora to wtedy może być mniej wygodny.

    Pozdr
    GO

  • 34. Data: 2003-09-25 05:11:47
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-24 20:29, jednak* Grzegorz Olbrys* napisał :
> [...]
    > wygodniej to nosić niż papierzyska jakieś. No chyba, że token jest rozmiarów
    > kalkulatora to wtedy może być mniej wygodny.

    Dlaczego nosić czy token jest potrzebny do wypłat z bankomatu?

    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 35. Data: 2003-09-25 05:44:30
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bktthd$41n$...@n...news.tpi.pl,
    Jasiu <b...@n...o2.pl>:

    > Dlaczego nosić czy token jest potrzebny do wypłat z bankomatu?

    Nie, ale do przelewow i bywa potrzebny do zalogowania sie (VW).

    A z bankomatu to nie wiem, nie korzystam ;)

    --
    Robert

  • 36. Data: 2003-09-25 06:07:58
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-25 07:44, jednak* Robert* napisał :
    > bktthd$41n$...@n...news.tpi.pl,

    > Nie, ale do przelewow i bywa potrzebny do zalogowania sie (VW).
    >
    > A z bankomatu to nie wiem, nie korzystam ;)

    To co lepszy VW niż mBank?

    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 37. Data: 2003-09-25 06:45:03
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bku0qo$d1i$...@n...news.tpi.pl,
    Jasiu <b...@n...o2.pl>:

    > To co lepszy VW niż mBank?

    Zalezy do czego. Ja mam oba konta. Poczytaj archiwum - duzo bylo o tym.

    --
    Robert

  • 38. Data: 2003-09-25 18:21:56
    Od: "Grzegorz Olbrys" <golbrys@(usun_to)poczta.onet.pl>

    "Jasiu" <b...@n...o2.pl> wrote in message

    > Dlaczego nosić czy token jest potrzebny do wypłat z bankomatu?

    NIE. Absolutnie Token nie jest potrzebny do wypłaty z bankomatu.
    A po co go nosić ? Jest potrzebny do zalogowania się i wykonania różnych
    operacji przez interfejs internetowy Banku. Jeżeli chcesz wykonać taką
    operację nie z domu to musisz go nosić :))

    Pozdrawiam
    GO