  • 1. Data: 2009-04-27 09:10:24
    Temat: Co to za opcje do karty w mBanku ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Niedawno doszly kolejne parametry w kartach debetowych :
    -Transakcje bezgotówkowe - to bylo chyba zawsze i sa to platnosci
    "sklepowe"
    -Transakcje korespondencyjne i telefoniczne - co to ??
    -Transakcje internetowe - to typowe platnosci karta przez internet ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-04-27 09:23:00
    Temat: Re: Co to za opcje do karty w mBanku ?
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > -Transakcje korespondencyjne i telefoniczne - co to ??
    > -Transakcje internetowe - to typowe platnosci karta przez internet ?
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=81
    limity ilościowe zmienia mLinia - dla internetowych i korespondencyjnych
    domyślnie i 'od urodzenia' jest 0(zero).

  • 3. Data: 2009-04-27 09:29:57
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Fantom nadaje:

> [...]
    > -Transakcje korespondencyjne i telefoniczne - co to ??
    > -Transakcje internetowe - to typowe platnosci karta przez internet ?

    Raczej od marca 2008.
    Transakcje korespondencyjne i telefoniczne czyli tzw. transakcje MO/TO -
    Mail Order/ Telephone Order to prekursor transakcji internetowych, wciąż
    popularne np. przy rezerwacjach hotelowych czy zakupie biletów.

  • 4. Data: 2009-04-27 09:47:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Transakcje korespondencyjne i telefoniczne czyli tzw. transakcje MO/TO -
    > Mail Order/ Telephone Order to prekursor transakcji internetowych, wciąż
    > popularne np. przy rezerwacjach hotelowych czy zakupie biletów.

    Tudziez jest to jedna z opcji datkowania na WOŚP :)
    Podczas finalu VISA Polska np. uruchamia numer telefonu i mozna tam
    zadzwonic, podac numer karty i kwote datku :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-04-27 17:03:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Tudziez jest to jedna z opcji datkowania na WOŚP :)
    > Podczas finalu VISA Polska np. uruchamia numer telefonu i mozna tam
    > zadzwonic, podac numer karty i kwote datku :)

    nie wiem jak to z tymi moto jest ale internetowa transakcja mi nie przeszła
    przy płatności kartą numer, dane i kod z odwrotu

    chyba że to mbank tylko wirtualnie włączył mi internetowe, wówczas nie był o
    możliwości przez stronę

  • 6. Data: 2009-04-27 17:10:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gt4ogh$475$1@inews.gazeta.pl

    > nie wiem jak to z tymi moto jest ale internetowa transakcja mi nie
    przeszła
    > przy płatności kartą numer, dane i kod z odwrotu

    Kiedy dokonywałeś ww. płatność?
    Ustalałeś na mLinii limity (masz do nich dodatkowo podgląd z poziomu serwisu
    transakcyjnego) na transakcje w necie itp.?

    > chyba że to mbank tylko wirtualnie włączył mi internetowe, wówczas nie był
    > możliwości przez stronę

    Jeżeli Ci nie włączyli tej usługi, mimo że o to poprosiłeś Panią/Pana na
    mLinii to nie pozostaje ci nic innego jak zadzwonić do nich jeszcze raz i
    poprosić o aktywację ww. usługi.

    PS. Przed chwilą płaciłem w necie kartą mBanku za doładowania Play dla
    siostrzeńca - wszystko poszło sprawnie i gładko, więc jak widać płatności
    działają :)

  • 7. Data: 2009-04-27 19:27:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt4nvb$qia$1@news.interia.pl...
> [...]
    >
    > PS. Przed chwilą płaciłem w necie kartą mBanku za doładowania Play dla
    > siostrzeńca - wszystko poszło sprawnie i gładko, więc jak widać płatności

    wykonałem już masę internetowych platnosci
    teraz mówiłem o przeszłości, zatem krok po kroku
    1. dzwonilem kazałem włączyć internetowe
    2. transakcja zakupu nie przeszła, odpuscilem
    3. doczytałem że jednak się da tylko moto musi być włączone chociaż to
    transakcja interntowa
    4. dzwonilem włączylem moto
    5. transakcje przechodzily

    pytania:
    1. czy faktycznie moto może być wymagane do internetowych transakcji?
    2. czy napewno włączyli mi pierwszym razem internetowe, wówczas nie było
    podglądu

  • 8. Data: 2009-04-27 19:34:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gt50un$kor$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > 2. transakcja zakupu nie przeszła, odpuscilem
    > 3. doczytałem że jednak się da tylko moto musi być włączone chociaż to

    Próbowałeś dokonać ponownie transakcji w tym samym miejscu, w którym przed
    wykonaniem telefonu płacenie kartą nie było możliwe?
    IMHO może się okazać, że sklep w którym płaciłeś płacić po prostu tak ma, że
    się wypina na transakcje kartami VE wydanymi przez bankozaura.

    Poproszę o więcej informacji - jeżeli jest to możliwe.

  • 9. Data: 2009-04-27 20:27:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt50db$600$1@news.interia.pl...
> [...]
    > się wypina na transakcje kartami VE wydanymi przez bankozaura.
    >
    > Poproszę o więcej informacji - jeżeli jest to możliwe.

    tak to samo miejsce, reszta wyżej krok po kroku, nie da się nic więcej dodać

  • 10. Data: 2009-04-27 20:31:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gt54f8$bdr$1@inews.gazeta.pl

    > tak to samo miejsce, reszta wyżej krok po kroku, nie da się nic więcej
    dodać

    No to dziwne jaja... Wniosek jest tylko jeden - trzeba aktywować "pakiecik"
    (bądź też o ten pakiecik się upomnieć) aby w pełni można płacić w necie bo
    inaczej można mieć problemy o których pisałeś.