  • 1. Data: 2009-04-26 16:26:31
    Temat: Multibank - zmiany
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    W serwisie transakcyjnym Multibanku pojawiła się dziś możliwość eksportu
    historii rachunku do CSV, HTML, PDF.
    Jest też jakiś "koszyk płatności" (wiele przelewów potwierdzanych jednym kodem -
    ale tylko SMS-kodem; piszą w pomocy, że dla rachunków firmowych jest możliwy
    import płatności z pliku), przelewy oczekujące trafiły do menu Płatności.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 2. Data: 2009-04-26 16:56:52
    Temat: Re: Multibank - zmiany
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Sławomir Szyszło <s...@C...pl> writes:

    > Jest też jakiś "koszyk płatności" (wiele przelewów potwierdzanych jednym kodem -
    > ale tylko SMS-kodem

    Bez sensu. Coś czuję, że zaraz też wymuszą rezygnację z list.

    KJ

    --
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 3. Data: 2009-04-26 17:25:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@C...pl> napisał(a) w artykule
    <g...@s...list.pl>...
> [...]
    możliwy
    > import płatności z pliku), przelewy oczekujące trafiły do menu Płatności.

    Nie mozna tez zdefiniowac przelewu z data przyszla z MultiMaxa. Mam
    wrazenie, ze wczesniej byla taka mozliwosc, ale glowy nie dam, bo rzadko
    korzystam...

    MK

  • 4. Data: 2009-04-26 18:12:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2009 17:25:44 +0000 (UTC), "MK" <m...@i...pl> wklepał(-a):

    >Nie mozna tez zdefiniowac przelewu z data przyszla z MultiMaxa. Mam
    >wrazenie, ze wczesniej byla taka mozliwosc, ale glowy nie dam, bo rzadko
    >korzystam...

    Nie dało się.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 5. Data: 2009-04-26 19:29:59
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    Widać też teraz anulowane zgody do poleceń zapłaty, które były
    niewidoczne....
    No i dalej nie ma możliwości definiowania limitów dla transakcji
    internetowych jako podmenu w bezgotówkowych...

    paul.

  • 6. Data: 2009-04-26 19:41:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > import płatności z pliku), przelewy oczekujące trafiły do menu Płatności.

    I jeszcze przy przelewach w historii pojawiło sie "wykonaj
    ponownie". To akurat mi się podoba.

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 7. Data: 2009-04-26 20:25:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> wrote in message

    > Nie dało się.

    Skoro tak to bez zmian...

    MK

  • 8. Data: 2009-04-27 17:56:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > I jeszcze przy przelewach w historii pojawiło sie "wykonaj
    > ponownie". To akurat mi się podoba.

    Jest jeszcze jedna zmiana o której się nie pochwalili.
    Kiedyś można było przez internet zmienić sposób potwierdzania TAN->SMS
    jak i SMS->TAN.
    teraz przez internet można TAN->SMS, ale już SMS->TAN nie ...
    Swoją drogą to ciekawe. Skoro smsy takie fajne, a TANy nie, to czemu nie
    pozwolą klientom "zagłosować nogami" :)
    Coraz mniej mi się to wszystko podoba ...

    KJ

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...