  • 1. Data: 2009-04-26 18:29:59
    Temat: projekty wizerunków kart
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Łomatko!

    http://www.mbank.pl/images/karty/karty_forum.jpg

    Prosze o zwrócenie uwagi na wizerunek nr 7. Jeśli on wejdzie do obiegu, to
    ja go biorę od razu. Szkoda tylko że chyba nie ma szans wejść. Wizerunek nr
    4 też niczego sobie.

  • 2. Data: 2009-04-26 18:50:07
    Temat: Re: projekty wizerunków kart
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > Prosze o zwrócenie uwagi na wizerunek nr 7. Jeśli on wejdzie do obiegu,
    > to ja go biorę od razu. Szkoda tylko że chyba nie ma szans wejść.

    To wszystko jest nastawione na gównżerię. Im głupsze tym lepsze.
    Ważne, że większość wtopi na odsetkach i bank zarobi.

  • 3. Data: 2009-04-26 18:53:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 26 kwiecień 2009 20:50
    (autor witek
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gt2ad0$4iq$1@inews.gazeta.pl>):

    > To wszystko jest nastawione na gównżerię. Im głupsze tym lepsze.
    > Ważne, że większość wtopi na odsetkach i bank zarobi.

    A czemu? Mi się te obrazki podobają. Przynajmniej nie są
    ponuro-garniturkowate.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-04-26 19:11:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A czemu? Mi się te obrazki podobają. Przynajmniej nie są
    > ponuro-garniturkowate.

    Czy jakiś bank wydaje obecnie karty (mogą być debetowe) z *całym* awersem
    "zaprojektowanym przez klienta"? ING, Fortis, Multi? Ta różowa mnie kurde
    powala na kolana, choć czuję problem z umieszczeniem na karcie loga obcego
    banku.

  • 5. Data: 2009-04-26 19:16:38
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.mbank.pl/images/karty/karty_forum.jpg
    > Prosze o zwrócenie uwagi na wizerunek nr 7

    wygląda to jak ślady na podpasce.

  • 6. Data: 2009-04-26 19:27:18
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 26 Apr 2009 21:16:38 +0200, Końrad N.S. <n...@o...pl>
    wrote:

    >wygląda to jak ślady na podpasce.

    A to przykład działania testu Rorschacha.
    Gnx, jvrz, żr j cenxglpr gb gebpuę oneqmvrw fxbzcyvxbjnar - nyr cemrm
    gb zavrw śzvrfmar.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2009-04-26 20:14:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:gt28lq$fhf$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    [ciach]

    A mi jako byłemu klientowi mBanku serducho się kraja kiedy nie dostrzegam w
    obecnych projektach wspaniałej grafiki (projektu/wzoru) jaką zaoferowano do
    wyboru Słowakom i Czechom kiedy bankozaur wchodził na ich rynek. A ów
    grafiką był wspaniały czarny kwiatuszek (z jego kolorowymi dodatkami)
    bankozaura na białym tle. Karta utrzymana w czarno - białej tonacji.
    REWELCIA!

    Miałem ów projekt na HD, ale siostrzeniec zrobił swoje i jpeg się jakoś
    usunął ;) Jeżeli ktoś z szanowanego grona miał by ww. opisany projekt gdzieś
    w swoich plikach i mógł się nim podzielić to był bym bardzo wdzięczny.

  • 8. Data: 2009-04-26 20:15:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:gt28lq$fhf$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    [CIACH]

    IMHO Mastercardów w bankozaurze się nie doczekasz. Niestety tak to już w tym
    banku bywa, że najpierw robi się wielki szum wokół danego projektu a potem
    ów projekt dostaje kopa i zgasło... :(

  • 9. Data: 2009-04-26 20:44:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt2efh$vhp$2@news.interia.pl...

> [...]
    > tym
    > banku bywa, że najpierw robi się wielki szum wokół danego projektu a potem

    Ale ja jestem bardzo cierpliwym człowiekiem. Na jedną z ich kart czekałem
    chyba około 150 dni. Na rozpięcie kart z eKontem czekałem od pomysłu około
    300 dni. I w obu przypadkach się doczekałem. To trudny przeciwnik, ale ich
    produkty mają także niezaprzeczalne zalety.

    Zresztą pal diabli czy Visa czy MC, chodzi mi o tę różową grafikę połączoną
    z logiem mBanku. Nawet jeśli to tylko marketing, to trzeba przyznać, że ktoś
    tam ma jaja, żeby takie projekty wystawić. :)

  • 10. Data: 2009-04-26 20:46:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Zresztą pal diabli czy Visa czy MC, chodzi mi o tę różową grafikę
    > połączoną z logiem mBanku. Nawet jeśli to tylko marketing, to trzeba
    > przyznać, że ktoś tam ma jaja, żeby takie projekty wystawić. :)

    Zrob sobie fotokarte w Fortisie i bedziesz mial tak rozowa jak chcesz ;)
    http://www.fortisfotokarta.pl/

    MK