  • 11. Data: 2003-10-07 17:58:27
    Temat: Re: Co to za numery? (Citibank)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 7:55 PM, Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:

    > Poczytaj cennik TePsy a dopiero potem pyszcz.

    Poczytalem:

    0-801-6xx-xxx: za każdą minutę rozmowy Klient płaci jak za jeden
    impuls, niezależnie od miejsca, z którego dzwoni
    Resztę opłaty pokrywa Twoja firma.

    takze,
    Poczytaj cennik TePsy a dopiero potrm pyszcz.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2003-10-07 18:05:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> writes:

    > Bzdura, 0801 to linia ulgowa, koszt jak za polaczenie lokalne...

    O, widze, ze sie dales nabrac.

    MJ

  • 13. Data: 2003-10-07 18:06:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> writes:

    > Tylko trzykrotnie.

    A to w nocy nieczynne jest?

    > Ale zawsze mozna poprobowac "zwykle" 0 800 :-)

    ?

    MJ

  • 14. Data: 2003-10-07 18:07:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> writes:

    > Mam nadzieje ze uczciwie ci powiedzial o obowiazkowej oplacie 6,50
    > zl za ubezpieczenie za kazdy miesiac kiedy karta byla uzywana?

    Tak.

    MJ

  • 15. Data: 2003-10-07 18:08:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 07 Oct 2003 19:58:27 +0200, Marcin Nowakowski <mcr-
    nospam@irc.usunto.pl> napisał:

    > Poczytalem:
    >
    > 0-801-6xx-xxx: za każdą minutę rozmowy Klient płaci jak za jeden
    > impuls, niezależnie od miejsca, z którego dzwoni
    > Resztę opłaty pokrywa Twoja firma.

    To za rozmowe lokalna w tepsie placisz 1 impuls za minute??? NAtychmiast
    zmien operatora :-)

    > takze,
    > Poczytaj cennik TePsy a dopiero potrm pyszcz.

    Ciiicho, pyszczku.....

    M.

  • 16. Data: 2003-10-07 18:10:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 8:08 PM, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > To za rozmowe lokalna w tepsie placisz 1 impuls za minute??? NAtychmiast
    > zmien operatora :-)

    ó, cos przeoczylem ;>

    > Ciiicho, pyszczku.....

    No fakt, przepraszam :)

  • 17. Data: 2003-10-07 18:11:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 8:05 PM, Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > O, widze, ze sie dales nabrac.

    Nie, nie, moje przeoczenie, przepraszam :>

  • 18. Data: 2003-10-07 18:14:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

> [...]
    > Resztę opłaty pokrywa Twoja firma.
    >
    > takze,
    > Poczytaj cennik TePsy a dopiero potrm pyszcz.

    Pytanie dodatkowe: w jakich godzinach połączenie lokalne kosztuje 35
    gr/min (dla abonamentu standardowego)?
    80% społeczeństwa nie rozumie tego co czyta, chyba należysz do większości:-(

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 19. Data: 2003-10-07 18:16:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 8:14 PM, Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:

    > 80% społeczeństwa nie rozumie tego co czyta, chyba należysz do
    > większości:-(

    Przyznalem sie do przeoczenia, doskonale rozumiem co czytam, pomylic
    sie chyba moze kazdy?:>
    Proponuje wiec EOT :)

  • 20. Data: 2003-10-07 19:58:12
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Dalem sie skusic na karte kredytowa Citibanku.
    >
    > Juz nie mowie, ze facet w telefonie mowil, ze wspaniala promocja dla
    > pracownikow Uniwersytetu i nie trzeba zaswiadczen o zarobkach - a
    > potem trzeba bylo.

    jezeli jestes _wykladowca_ na panstowowej uczelni przedkladasz tylko
    zaswiadczenie o zatrudnieniu bez informacji o dochodach. te podajesz tylko
    we wniosku; analityk moze zadzwonic na uczelnie i spytac sie, czy faktycznie
    tyle masz; czesc stala brutto musi wynosic przynajmniej 1230zl

    > Juz nie mowie, ze facet roztacza wizje olbrzymiego kredytu: "wie pan,
    > te limity to sa rozne, ale tak trzykrotnosc zarobkow minimum", a potem
    > sie okazuje, ze jest to z trudem jednokrotnosc - i tak ani na wiecej
    > nie liczylem, ani nie potrzebuje.

    zadzwon na 0801 666666 i poskarz sie na niego; zdejma mu te karte z planu;
    nie wolno mu tak mowic; limit przyznaje indywidualnie analityk w banku w
    oparciu o rozne czynniki; generalnie do 150% dochodow brutto; minimum
    2000zl; ale nigdy nie wiadomo; i na pewno nie 3-krotnosc;
    sciemniaczy potepiam, bo pozniej ludzie narzekaja na bank, a mnie sie
    trudniej sprzedaje ;)

    ale generalnie jestes zadowolony??

    pzdr.

    bulba