  • Data: 2002-01-09 23:24:58
    Temat: Re: Co to za bank?
    Od: E-Insurance <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Witajcie,
    >
    > dostałem ostatnio informację o zmianie numeru bankowego mojej
    > kablówki. Numer podali taki: 16001071-8032000000117957 i mBank
    > rozpoznaje to jako ,,Fortis Bank Polska S.A. FBPL F./Poznań'',

    To w praktyce nie ma znaczenia. Kod oddziału to 8032. Suma wpłynie
    najpierw do systemu całego banku (pierwsze 8 cyfr), który skierują ją do
    oddziału i systemu bankofonu. Wpłynie nawet wtedy, jeśli będzie tam
    napisane "Fintifluszki koło Koluszek" bo tekstowe opisy nie mają już
    znaczenia.

    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team