  • 11. Data: 2004-04-02 05:26:36
    Temat: Re: Co to jest kapitalizacja....
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Coz, ponawiam pytanie, co to jest kapitalizacja odsetek,

    a wiesz co to jest oprocentowanie rachunku ???

  • 12. Data: 2004-04-02 07:32:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jacek23 wrote:
    > Coz, ponawiam pytanie, co to jest kapitalizacja odsetek, na moim
    > koncie pojawilo sie takie cos:
    >
    > kapitalizacja odsetek: 173.89zl
    > Podatek od osd.: 32.79zl

    to jest dopisanie odsetek do kapitalu (księgowo lub jedynie w pamięci, do
    dalszych obliczeń) - od tego dnia dopisania odsetki liczone od twojego wkladu
    (kapitalu) liczyc sie beda od powiekszonej kwoty (odsetki od odsetek)

    Nawet jak fizycznie odsetki nie sa dopisywane do kapitalu to tez mowimy o
    kapitalizacji co pokaże ci poniższy przykład.
    Np taki AIG bank ma lokate direct+ na 3 lata (36 miesiecy)
    http://www.aigbank.com.pl/xobanku.html
    i chwali sie wszem i wobec że jest to lokata na 5,8% rocznie
    - otóż citi prawda :-) ta stopa nie jest porównywalna z resztą normlnych banków

    Normalne banki mają kapitalizację roczną czyli dopisanie odsetek do kapitalu raz
    na rok.
    Bank ktory ma 5.5% rocznie i kapitalizacje roczna da ci po 3 latach wiecej
    odsetek niz AIG ktory chcwali sie stospą 5,8%
    rachunki są następujące:
    z kapitalizacją: 1.055**3 = 1.17424.. czyli odsetki łączne po 3 latach 17,424%
    w AIG: 1+0.058+0.058+0.058 = 1.174 czyli odsetek masz po 3 latach 17,42%

    Tak więc robiąc lokatę lub wybierając ROR patrz jak często są kapitalizacje bo
    wtedy twoje odsetki beda pracować dalej powiekszając wcześniej kapitał
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-04-02 07:42:15
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:c4iaf6$q30$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Jacek23 z adresu <j...@p...pl> napisał(a):

    > Coz, ponawiam pytanie, co to jest kapitalizacja odsetek,

    Ponieważ już jest 2 kwietnia, odpowiem: GOOGLE! (i każdy najprostszy
    informator ekonomiczny)

    --
    woy

    z pamiętnika kadrowca:
    "Jestem blondynka, ale kumata!" [Magda H.]

  • 14. Data: 2004-04-02 08:05:28
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > ...odsetek?
    > Sory za lamerskie pytanie:)

    tu znajdziesz wyczerpujace odpowiedzi:
    http://kapitalizacja.ag.bocznica.org

    kursor

  • 15. Data: 2004-04-02 08:26:49
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Jacek23" <j...@p...pl> skribis:

    >kapitalizacja odsetek: 173.89zl

    no, to troche kasy tam musi byc - chyba ze to kapitalizacja roczna :)

    >Podatek od osd.: 32.79zl

    a podatek nie powinien byc zaokraglony

    kapitalizacja to doliczanie odsetek.
    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie daj sie oszukac! Zostales oszukany? Przestrzez innych!
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/

  • 16. Data: 2004-04-02 08:26:53
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> skribis:

    >A dekapitacja odsetek to po prostu obciecie odsetek.

    Czyli stóp. Tak więc jednocześnie obcinamy głowę i stopy, to taka
    francuska humanitarna metoda zabijania wymyślona przez hrabiego Gilotinne.
    Stopy obcina sie po to, żeby dekapitowany nie uciekł z powodu szoku po
    utracie głowy.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 17. Data: 2004-04-02 09:27:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > francuska humanitarna metoda zabijania wymyślona przez hrabiego Gilotinne.
    > Stopy obcina sie po to, żeby dekapitowany nie uciekł z powodu szoku po

    Piękna definicja!
    :-))))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2004-04-02 12:43:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Piękna definicja!
    > :-))))))

    ROTFL, ladne, ladne.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-04-02 15:15:19
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    kursor, zamknij swoj smierdzacy pysk:))))))

    .
    .
    .
    .
    (zart to byl:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 20. Data: 2004-04-02 19:15:32
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > ...odsetek?

    pomysl co Ci bank robi (na ogol co miesiac, chyba ze masz jakies lokaty na
    kilka lat :)?.....
    no......
    kapitalizuje odsetki :)
    czyli na podstawie stanu konta i stopy procentowej
    daje Ci na konto kase :)