  • 11. Data: 2003-04-24 07:19:34
    Temat: Grunt to dobra informacja BYŁO: Co sie dzieje z teleserwisem w Pekao SA?
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:11128-1051140400@ursus93.spray.net.pl...
> [...]
    nie
    > No jest na tej liscie..........
    > Wiec chyba to jest przyczyną problemu.
    Ciesze sie ze moglem pomoc, smuce sie ze bank nie poinformował klienta o
    zmianie numeru konta! Pozostaje miec nadzieje, ze zdaza to zrobic do czasu
    zdezaktywowania starych numerów.

    Kolejny dowód na to, ze pekao ma problemy z baza klientow wlasnych i bylych
    (o bylych wiele razy mozna bylo tu przeczytac).

    Michał M

  • 12. Data: 2003-04-24 14:59:34
    Temat: Re: Co sie dzieje z teleserwisem w Pekao SA?
    Od: "111" <c...@c...waw.pl>

    zlikwidowali z powodu zmian numerów rachunków

  • 13. Data: 2003-04-26 20:35:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Mam nadzieje, ze beda mogl ograniczyc sie do robienia przez internet
    > tylko tego co robilem przez teleserwis, tzn. historia i przelewy
    > ZDEFINIOWANE (najlepiej zdefiniowane nie przez siec).

    Zapewne nie ;]
    Jest w ogóle jakiś bank, który tylko tyle umożliwia? Bo BZWBK, Inteligo,
    Lukas, mBank, Multi, Nordea nie umożliwiają aż tak daleko idącego odcięcia
    dostępu przez net, więc nie spodziewałbym się, aby akurat Pekao to
    umożliwiało ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2003-04-27 07:58:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/ClientLogon.pl

  • 15. Data: 2003-04-27 09:52:37
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/ClientLogon.pl

    Fajne to demo. Ladne i przyjemne.
    Niebawem wydobede z banku to, czego mi nie przyslali do domu
    i sobie to wreszcie aktywuje.

    Mam jednak 1 pytanie, bo DEMO nie dalo mi tu pewnej odpowiedzi.

    Chodzi o kolaty.
    Czy jesli mam zalozona lokate, to czy moge Z INTERNETU,
    w dowolnym monencie zlikwidowac ja i przelc na eurokonto?

    Bardzo bym chcial, aby takiej mozliwosci nie bylo.
    Poniewaz boje sie, ze pewnego dnia do mojego domu
    wtargną uzbrojeni bandyci, przyloza gnata do skroni mojego dziecka
    i bede musial grzecznie wyjac kody jednorazowe i robic im
    przelewy (jednorazowe) z calej kasy jaka mam w mBanku
    oraz w Pekao24.
    Dobrze by wiec bylo, gdyby nie cala kasa na tym koncie
    pozwalala sie przelac z poziomu internetu, SMS-a,
    czy tez call-center.
    Chcialbym, aby przeynajmniej lokaty nie dawaly sie ruszyc
    w sposob inny niz pisemna dyspozyzja w oddziale,
    lub uplyniecie ich założonego okresu.

    Jak to jest w Pekao24?

    Dzieki,

    latet

  • 16. Data: 2003-04-27 09:56:47
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    P.S.
    Wiem oczywiscie o limitach na przelewy jednorazowe
    (szkoda, ze mBank na to nie wpladł!)
    ale.... jak mi powiedziano, mozna to dziecinnie latwo
    obejsc - definiujac dany przelew jako zdefiniowany
    tuz przed jego wykonaniem (szkdo, ze nie ma tu
    chocby 1-dniowego opoznienia).

    latet