  • 1. Data: 2003-04-23 16:46:03
    Temat: Co sie dzieje z teleserwisem w Pekao SA?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Co sie dzieje z teleserwisem w Pekao SA?
    Od paru dni nie moge nawet sprawdzic stanu eurokonta,
    nie mowiac juz o sciagnieciu historii faxem czy wykonaniu
    przelewu.
    Pozmieniali cos, czy co?

    Moze rozsylali poczta info, ale z pewnych powodow nie moglem
    dac im zadnego adresu do korespondencji.

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2003-04-23 20:50:30
    Temat: Re: Co sie dzieje z teleserwisem w Pekao SA?
    Od: Michał M <m...@u...hoga.pl>

    Wczoraj bralem wyciag faksem - nie bylo problemu. Zdarza sie ze przez dzien
    nie moge sciagnac tego - ale nigdy przez pare dni.
    Moze twoj oddzial ma jakies problemy? A moze zostaniesz zaszczycony
    Pekao24? Bo ja mam pecha z tym - moj oddzial (IV) jako chyba juz jeden z
    niewielu warszawskich nie dostapil tego zaszczytu.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2003-04-23 20:53:25
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Moze twoj oddzial ma jakies problemy? A moze zostaniesz zaszczycony
    > Pekao24? Bo ja mam pecha z tym - moj oddzial (IV) jako chyba juz jeden z
    > niewielu warszawskich nie dostapil tego zaszczytu.

    A co chodzi z tym Pekao24?
    I co to za "zaszczyt" skoro teleserwis przestaje dzialac ???

    Dzieki,

    latet

  • 4. Data: 2003-04-23 21:21:41
    Od: Michał M <m...@u...hoga.pl>

    > A co chodzi z tym Pekao24?
    > I co to za "zaszczyt" skoro teleserwis przestaje dzialac ???
    Pekao24 to dostep do eurokonta przez internet, telefon itp. (nie mylic z
    eurokontem www). Placisz za to od poczatku marca juz - od podwyzek
    slawetnych, wiec jezeli twoj oddzial bedzie mial Pekao 24 to bedzie to
    chyba 'zaszczyt'.
    Jezeli chodzi o brak teleserwisu, to tylko tak przypuszczam - bo
    udostepnienie Pekao24 wiaze sie ze zmiana numerow kont.
    Ale tylko przypuszczam - bo moze nie ma to znaczenia, a teleserwis Ci nie
    dziala bo cos w oddziale padlo.

    Michal M

  • 5. Data: 2003-04-23 22:24:57
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Jezeli chodzi o brak teleserwisu, to tylko tak przypuszczam - bo
    > udostepnienie Pekao24 wiaze sie ze zmiana numerow kont.

    Chcesz powiedziec, ze Pekao SA moze mi zmienic numer
    konta, ot tak, bez powiadomienia mnie o tym?

    Wprawdzie nie chcialem zadnej korespondencji od nich,
    no ale bez przesady ;-))
    (maja moj tel. i juz pare razy dzwonili do mnie w jakis malo istotnych
    sprawach).

    Dzieki,

    latet

  • 6. Data: 2003-04-23 22:50:49
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Latet wrote:
> [...]
    > Od paru dni nie moge nawet sprawdzic stanu eurokonta,
    > nie mowiac juz o sciagnieciu historii faxem czy wykonaniu

    Witam,

    nikt nie podal prawidlowej odpowiedzi - oddzialy, ktore przeszly na
    Pekao24 informowaly wczesniej swoich klientow, ze od konkretnego dnia
    Teleserwis nie bedziez dzialal - jest nowy numer, wszystko sie zalatwia
    w Pekao24 bardzo sprawnie i przyjemnie.

    Co do numeracji kont - jezeli jest Pekao24 to tez masz nadany nowy numer
    konta w prawidlowym (heh) standardzie - strary numer dziala do konca
    czerwca AFAIR.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2003-04-23 23:11:34
    Od: "MrMrooz" <m...@u...hoga.pl>

    > Chcesz powiedziec, ze Pekao SA moze mi zmienic numer
    > konta, ot tak, bez powiadomienia mnie o tym?
    Wydaje mi sie, ze powinni cosik przyslac, ale skoro ludziska dostaja 2 lata
    po zamknieciu konta cos od nich, to moze ktos z tych co maja nie dostanie
    :-)
    Jak pisalem wczesniej sam mam konto w oddziale ze starym numerem -
    'zasmucil' bym sie bardzo gdyby mnie nie poinformowali na czas.

    Tez mogla poczta nawalic.

    A moze sprawdz na stronie pekao, czy Twoj oddzial nie ma Pekao24. Jak nie
    bedzie go na tej liscie, to raczej nie zmienili Ci numeru i przyczyna braku
    teleserwisu jest inna.

    Jak by byl (oddzial na liscie) to koniecznie daj znac na grupe.

    Michal M

  • 8. Data: 2003-04-23 23:23:27
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    braku
    > teleserwisu jest inna.
    >
    > Jak by byl (oddzial na liscie) to koniecznie daj znac na grupe.

    No jest na tej liscie..........
    Wiec chyba to jest przyczyną problemu.

    latet

  • 9. Data: 2003-04-23 23:24:01
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Co do numeracji kont - jezeli jest Pekao24 to tez masz nadany nowy numer
    > konta w prawidlowym (heh) standardzie - strary numer dziala do konca
    > czerwca AFAIR.

    DZIEKI!

    latet

  • 10. Data: 2003-04-23 23:33:48
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pekao24 informowaly wczesniej swoich klientow, ze od konkretnego dnia
    > Teleserwis nie bedziez dzialal - jest nowy numer, wszystko sie zalatwia

    Na razie przegadnalem to:
    http://www.pekao.com.pl/pekao2413.xml?/sid=713/80015
    0-872441-89756
    i mi sie slabo zrobilo.

    Bo widze, ze przelew na rachunek DOWOLNY mozna wykonac
    telefonicznie (ustnie) u konsultatna oraz przez internet.
    Od tego to ja mam mBank, a Eurokonto trzymalem po to,
    aby miec czesc pieniedzy bezpiecznie odizolowanych od
    tych wszystkich nowoczesnych metod....... :-(

    Nie wiem jeszcze jak wyglada autoryzacja klienta w teleserwisie
    pekao24. Jutro dopiero sprobuje to aktywowac.

    Mam nadzieje, ze beda mogl ograniczyc sie do robienia przez internet
    tylko tego co robilem przez teleserwis, tzn. historia i przelewy
    ZDEFINIOWANE (najlepiej zdefiniowane nie przez siec).

    Pozdrawiam,

    latet