eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo się dzieje, jak ktoś nie może spłacić kredytu hipotecznego? › Re: Co sie dzieje, jak ktos nie moze splacic kredytu hipotecznego?
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co sie dzieje, jak ktos nie moze splacic kredytu hipotecznego?
    Date: Sat, 07 Feb 2009 11:29:28 +0100

    "robert" <r...@s...pl> writes:

    [...]
    > umniejsza o tyle, ze bank moze zarzadac natychmiastowej splaty
    > naleznosci, a czesto jest tak, ze naleznosc przekracza wartosc
    > zabezpieczenia i jestes ugotowany :-(
    > BTW w watku jest mowa o tym, co sie dzieje, jak ktos nie moze splacic
    > kredytu, ja to zrozumialem tak (byc moze mylnie), ze nie placi rat i
    > co sie wtedy dzieje, a daleko idace wnioski sa takie, ze sprzedaz
    > nieruchomosci samodzielnie w momencie, gdy zostala wszczeta egzekucja

    O ile *ja* zrozumiałem wątek to sprzedaż mieszkania jest doradzana
    *zanim* dojdzie do faktycznych zaległości kredytobiorcy wobec
    banku. A wtedy, nawet jeśli zgoda banku jest wymagana[1], to nie
    powinien robić problemów.

    KJ
    [1] u mnie np. tego zapisu nie ma. Jest tylko uwaga, że po sprzedaży
    mieszkania kredyt staje sie wymagalny w całości.